Familjen Sångberg

Alla inlägg under juni 2014

Av Emma Sångberg - 5 juni 2014 08:04

Nu sitter jag och barnen i soffan och har redan gjort allt vi ska innan det är dax för dagis och skola...
En timme tills Jayson ska lämnas och 2 tills Chelsea börjar skolan... Suck!

Hmm vad gör vi med denna tiden då?
jag tänk ifs pw/löpa efter dagis lämnandet men kanske ska ta mig ett träningspass här hemma nu när tiden finns...

Hoppas alla får en fin torsdag och hen härlig låååång helg :-)

Av Emma Sångberg - 4 juni 2014 09:42

Då var man hemkommen efter ännu en workout, idag blev det en intervall pw/löpning på 30 min kändes ganska lagom i mina intervaller 30 sek löpning & 2:30 min pw! Sen blev det lite magövningar när jag kom hem!
Jätte nöjd!
Nu sitter jag här och efter svettas innan jag ska hoppa in i en dusch!

Ikväll blir det jobb och sen håller jag helg i 2 dagar :-)

Jayson har ritat sniglar på dagis :) <3

Av Emma Sångberg - 3 juni 2014 13:01

Nu sitter jag på bussen och ska till bm, dax för sprutan!
Jag och Jayson tog oss en sovmorgon när älsklingen och Chelsea åkte iväg för jobb och skola.
Det är alltid skönare att ligga kvar när nån annan måste gå upp ;-)

Lilleman lämnades på dagis vid 9 och sen tog jag mig en pw på 1 timme! Härligt och tummen upp på det!
Ut över det har jag inte gjort så mkt, suttit och väntat på att få fixat diskmaskinen men så blev det inte :-(

Ikväll väntas ett arbetspass till 21!
Ha en fin dag alla <3

Fick invigt mina nya träningsbrallor oxå, super nöjd! Tummen upp!

Av Emma Sångberg - 2 juni 2014 20:25

Long time no see

Men nu är jag tillbaka! Varit mkt sista veckan.. Puh!
Men ny vecka och nya tag!
Jayson är helt frisk, älsklingen är hemma, Chelsea är hemma och jag mår bra så allt är som det ska vara!

Idag har jag hunnit ned en hel del! Tummen upp till mig!
Storhandlat, städat, lämnat Jayson på dagis, ett besök på Vc, vilat en timme, shoppat till maken, handlat på bulltofta kött, pw innan Chelsea hämtades, hämtat henne, hämtat Jayson... Sen har väl kvällen varit som den brukar...

Vågen visade minus i fredags, happy face! Trodde inte det efter fuskandet när Mattias var bortrest.
Heja mig!

Imorgon är det jobb igen, längesen jag jobbade... 1 dag på mer än 1 vecka...

Ovido - Quiz & Flashcards