Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

Pyjamas hela dagen!

Av Emma Sångberg - 24 juni 2014 20:34

Igår gick barnen runt i pyjamas hela dagen och vi vuxna med mys kläder! Så himla underbart!
Gjordes inte många knop där hemma kan jag säga!

Arbetsdagen är förbi för idag!!
2 dagar kvar sen är det semester!
Förkylningen är betydligt bättre, bara lite hosta kvar som spökar. Så idag blev det en kortare pw för att känna av hur mkt kroppen orkade.
Kändes rätt bra så imorgon är jag på det igen :)

Dilemma dilemma...
Hur förklarar man för ett barn varför man inte träffar vissa personer speciellt ofta, eller över huvud taget... Man kanske inte vill såra de andra personerna... Och absolut inte göra ett barn ledsen...
Man kanske inte vill ljuga men inte tala om sanningen heller...

Saker och ting är kanske som dom är av en anledning kanske ska man inte fokusera på det för mkt...
Istället kanske man ska Lyfta fram de som faktiskt finns här och nu vid barnets sida?

Man vill juh bara att barn ska vara trygga och skyddade... Eller?!

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards