Familjen Sångberg

Alla inlägg under mars 2014

Av Emma Sångberg - 7 mars 2014 17:43

Tänka sig att det redan gått 5 år sedan vi blev vi och 4 år sen ringarna åkte på vänsterhanden!
Men tiden går fort när man har det roligt :)

Älskar dig baby!
Tack för den fina presenten älskar den!!

Av Emma Sångberg - 5 mars 2014 21:50

Så många människor som försvinner spårlöst och inte hittad... En del frivilligt och en del ofrivilligt. Men oavsett vilket så är det någon som ingen letar efter, någon som är ensam och som ingen saknar...

Usch hemska tanke, mina tankar ikväll går ut till er ensamma.

Av Emma Sångberg - 3 mars 2014 06:33

Nja... En trotsig 2 åring så här dags på morgonen är waaaay to much för mina nerver!!
Men han har sovit hela natten och det första han gör när han vaknar är att gå och kissa och ännu en torr blöja inatt :)

Strax på jobb, halv dag sen håller jag lite helg :)

Av Emma Sångberg - 2 mars 2014 19:59

Nu har rumpan landat i soffan med en kopp kaffe :)
Detta har jag längtat efter nånna timmar nu...

En intensiv dag på jobb men skönt att ha så bra kollegor sådanna dagar!
Väl hemma tvättade jag och eftersom tvättstugan var ledig hela kvällen blev det renbäddat i alla sängar här hemma oxå :)
Älsklingen stod för middagen idag, en riktigt god pasta rätt med kyckling! Yum!!

Sessans naglar är målade, väskan packad, Jayson fick lite nagellack han med och nu ligger kidsen!
Jag är nyduschad och in smörjd... Ska strax flörta till mig lite fotmassage ;)

Av Emma Sångberg - 1 mars 2014 20:03

Vilken dag det har varit idag...
Ingen på topplistan iaf!
Men snart är den över och det tackar jag för!

Jag och barnen var på kalas hos syrran, dax att fira Moa som blir 9 på måndag :)
Skönt att kunna ta med Jayson!
Han mår betydligt bättre men tyvärr får vi inte i honom hans medicin, den bara kommer upp igen och han är rent panikslagen av att bara se flaskan :-(
Får väl ringa vårdcentralen igen på måndag SUCK!!

Nä nu blir det lite soff mys innan sängen kallar, jobb imorgon bitti 6:55

Ovido - Quiz & Flashcards