Familjen Sångberg

Alla inlägg under januari 2014

Av Emma Sångberg - 2 januari 2014 08:55

Efter att ha jobbat hela nyårs helgen är det skönt att få vara ledig i 2 dagar nu :-)


Det nya året firades in hemma hos familjen Olsson/Nilsson :-) god mat och gott sällskap. Men det blev en tidig kväll eftersom Jayson höll sig vaken hela kvällen och jag skulle jobba kl 8 dagen där på. Så efter raket skjutandet begav vi oss hem. Men det kändes lagom för min del :-)


Igår var det en trött dag på jobbet men det gick bra ändå. Hämtade hem sessan på min rast <3

Efter jobb igår var jag hemma en stund innan jag körde iväg för att härmta hem pizza jag beställt. När jag ringde sa dom 55 min men när jag kom till pizzerian fick jag vänta i 1 timme där!!! My god!! Så Jayson sov när jag kom hem, synd eftersom han var så lisösen på morgonen när jag skulle gå till jobb. Som tur är så var pizzorna jätte goda haha


Idag tänkte jag städa ut julen, en del av den iallafall. Sen blir det nog lite kvalitetstid med Chelsea när Jayson sover middag. 


Nä nu blir det att väcka sessan för att handla hem lite frukost. 


Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards