Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

Vildsvin

Av Emma Sångberg - 12 januari 2014 19:26

Efter jobb idag åkte vi och fixade en ny taklampa till Jayson. Super nöjda är vi :)

Maken lagade en jätte god middag, vildsvins stek, potatisgratäng & sås. Jag slängde ihop lite zucchini & champinjoner i stekjärnet att ha till. Svin-gott hahaha

Strax ska lilltjockis i säng, filmen ska bara ta slut. Jisses vad duktig han är. Har visat lite foton på släktingar och vänner, han känner igen alla :) namn och allt.
Visste att han var duktig men att han kan koppla ihop personer med sina barn, mammor, pappor osv var jag väldigt impad på!

Stolt mamma!

Det kommer bli sängen ganska snart för mig och Mattias med. Är förkyld som attan, har suttit i från och till sen lucia :( två Ipren och sen krypa upp i makens famn... Hmm japp så blir det!

Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards