Familjen Sångberg

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emma Sångberg - 20 oktober 2013 19:55

Ny duschad i mys kläder och placerad i soffan! Strax blir det SoA :) yeeey!

Denna helgen har spenderat hemma med mina två pågar!
En super härlig helg med massa soff mys! Filmer med lilleman och nu har vi klarat GTA V :) men lite annat som ska fixas innan vi lägger ner det helt!

Hoppas alla haft en trevlig helg!

Tjingeling...

Av Emma Sångberg - 19 oktober 2013 17:17

Då är det helg och denna är man ledig! Nice!

Jayson & Mattias är förkylda så denna helgen kommer spenderas hemma, men det år inte fy skam!
Idag har här blivit städat och tvättat :)
Duktigt!

Malin, Theo & Albin kom förbi på en liten lek & kaffe stund :)
Mycket trevligt, men det är juh inte nått ovanligt ;)

Nu står hasselbackspotatisen i ugnen och snart ska köttet stekas :)

Ikväll blir det lite gottis & se klart filmen vi påbörjade igår.

Tjingeling...

Av Emma Sångberg - 16 oktober 2013 07:10

Då ligger man här i soffan och har redan sett toy story 2 med Jayson. Ny rullar Shrek 4... Men dom är roliga så det är okej :)

Idag blir det ännu ett hel dags pass... Men hade en jätte bra dag på jobb igår så det känns bra :)

Äntligen känns det som att förkylningen är på väg bort. Jayson hostar ännu och är lite snorig, men ingen feber så hoppas den håller sig borta :)

Jag har juh en del projekt igång för tillfället. Och alla tycks rulla på som jag önskar... Skönt!
Lite del mål är satta för då är det lättare att nå det stora målet till sist :)

Idag ska jag höra med min chef om min semester godkäns! Hoppas, hoppas!

Tjingeling...

Av Emma Sångberg - 14 oktober 2013 16:06

Idag har jag agerat hemma fru ;)

Dagen startade med att jag vaknade upp utvilad med min lilla prins bredvid mig. Han har haft en jobbig natt med hosta :( så han fick somna om hos mamma & pappa tidigt imorse.

Vi hade ett par timmar med film mys innan Jayson skulle sova middag. Sen satte jag igång att städa här hemma!
Så jäkla skönt att se resultatet!

När lilleman vaknade gick vi en sväng till Ica och nu står maten på spisen!
Idag blir det tortellini gratäng med en god sallad till :)

Snart kommer min make hem och sen vi se vad kvällen kommer att bjuda på :)

Tjingeling...

Av Emma Sångberg - 12 oktober 2013 21:20

Äntligen är jag hemma och har häcken placerad i soffan hos min make <3

Det är riktigt najs när man tillbringat hela dagen på jobb. Klart älskar jag mitt jobb men som ni alla vet att komma hem är riktigt skönt och ibland tom riktigt gött!!

Så resten av kvällen blir det film och mys!
Imorgon blir det jobb igen fast ett kort pass :-)
Ser fram emot att då umgås med familjen <3

Tjingeling...

Av Emma Sångberg - 11 oktober 2013 10:47

Denna helgen spenderas på jobb & inte hemma med familjen :-/
Men vad ska man göra åt det...

Strax är det dax att bege sig mot dagis och lämna Jayson!
Idag har denna pojke verkligen försökt göra mamma gråhårig...
Men mamma vann till sist haha

Stora killen ska få påbörja blöjfriheten nu :) hoppas det får bra!

Tjingeling...

Av Emma Sångberg - 10 oktober 2013 14:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards