Familjen Sångberg

Alla inlägg under september 2013

Av Emma Sångberg - 16 september 2013 15:14

Här har vi en mix av hur vår sommar sett ut :-) enjoy!

[Bild]

Av Emma Sångberg - 16 september 2013 14:50

Är ganska längesen jag skrev nu men här kommer några rader iaf.


Jayson  ÄLSKAR sitt nya dagis. Han trivs som fisken i vatten. Pratar jätte mycket om personalen och en del av dagis kompisarna. Imorgon ska vi vara lediga tillsammans och det känns som en evighet sedan sist vi var hemma tillsammans bara han och jag. Ska bli så mysigt.


Chelsea trivs jätte bra i skolan, nu är hon äntligen en försteklickare. Hon pratar så gott om sin lärare, som jag tyvärr inte haft möjliheten att träffa ännu men det kommer. Det är kul med riktigta lektioner och gympa. T.o.m läxorna är roliga. Haha kom igen om 6 år och säg det ;-)


Livet leker här hemma vi jobbar på och allt annant flyter på i strömmen. Jag trivs så himla bra på mitt nya jobb och det känns alltid så kul att komma dit. Trevliga kollegor och boende. Kan inte fatta att jag redan jobbat där i 3 månader.


I helgen hade vi kalas för vår 2 åring! Det var så kul att så många kom, även om några var saknade. Men Jayson uppskattade verkligen alla presenter han fick och allt skulle öppnas direkt och lekas med. Det åts mat, tårta & vi hade en underbar dag/kväll. Kommer lägga upp lite bilder i ett inlägg här efter. Orkar inte föra över från mobilen så det får bli så haha


Nä nu ska jag fixa till mig lite innan jag beger mig till jobbet!


Tjingeling... 

Ovido - Quiz & Flashcards