Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Lycka

Av Emma Sångberg - 11 juli 2013 08:49

Tänka sig att det ska ta en så många år att inse och förstå sig på vissa saker! Men hey bättre sent än aldrig ;-)

Älsklingen har varit hemma från jobb ett par dagar pga sin fot så vi har fått ordnat lite ärenden.
Men vi börjar med helgen som bjöd på ett trevligt kalas efter nån timmar på sjukan för att kolla upp Mattias fot. Som tur var va den bara kraftigt stukad. Kalaset var till Marina & Jennifers ära :-) go mat & gott sällskap!

På söndagen var det jobbedax igen. Hade en kväll så tog bara det lugnt hemma. Stoffe följde med oss hem på lördagen och stannade till måndagen. Blev massa utelek för sessan och lilltjockis.

På måndagen gjorde vi lite ärenden och hade en super mysig egentid, jag och maken!
Middag hos päronen på kvällen och sen har dagarna bara susat förbi med jobb och annat...

Idag ska man jobba med men lilleman får vara ledig från dagis och åka till badet med moster & kusinerna :-)
Önskade jag kunde följa med! Men ser fram emot ett trevligt pass på jobb :-)

Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards