Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 3 juli 2013

Stanna upp och tänka...

Av Emma Sångberg - 3 juli 2013 12:17

Ibland behöver man bara stanna upp och tänka. Har haft så mycket tankar i huvudet och typiskt nog så börjar det surra i knoppen när man ska sova. Både innan man sommar för natten och in jag vaknar om nätterna så kommer surrandes igång igen.
Men det känns som man har 100 bollar i luften just nu men allt löser sig på bästa sätt ;)
Vissa saker tar bara för mycket onödig energi och försöker att inte bry mig så mycket och det känns som att det fungerar faktiskt.

Livet flyter på och ju mer jag jobbar desto mer älskar jag mitt jobb och inser hur givande det är. Som igår kämpade jag med xx för att lyckas med en arbetsuppgift... Började kl 9 och när klockan var 15 så lyckades jag! Snacka om en fantastisk underbar känsla i kropp och själ... Speciellt när man ser att xx var nöjd och belåten efteråt :)

Nu sitter jag i lunch rummet på jobb och tar det lugnt på rasten. Längtar efter att få umgås med familjen som jag knappt träffat sen i måndags. Det ska bli skönt med en ledig dag med barnen och hitta på nått skoj :)

I måndags var Jayson så himla duktig när han skulle lämna blodprover. Nu hoppas jag bara att svaren ska vara lika bra. Huvudsaken är i alla fall att vår lilla prins ska må bra!
Resten av dagen spenderades hos Malin som var snäll att ha Chelsea där medans vi var på vårdcentralen & barnlabb. Fick fixat klart gardinerna som var lite för långa efter första sy omgången och nu blev det kanonas :)
Sovrummet är så gott som klart snart lite mer små tjafs som skall köpas in bara, underbart!

Nä nu tackar jag för mig för denna gången.
Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards