Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Snart över.....

Av Emma Sångberg - 30 december 2012 13:52

Håll dig till sanningen så behöver du aldrig komma ihåg nått...

Sitter nere i tvättstugan nu, inget kul men ett måste! Dessutom är det skönt att ha det gjort innan snäckan kommer hem ikväll!! Denna gången stannar hon en hel vecka :-) känns underbart i hjärtat!
Imorgon är det sista dagen på 2012... Då lämnar jag det året bakom mig! Mycket underbart har hänt men även en del sorgliga saker har drabbat mig, lin familj och nära och kära! Jag har försökt stötta så gott jag kunnat och kommer fortsätta finnas där!

Jag går in i 2013 med ny kraft för att möta nya utmaningar! Jag hoppas att jag skall bemöta allt detta med ett leende och vara så stark som möjligt!

Har slarvat med bloggandet och ska försöka bättra mig men vissa dagar vill jag inte publicera mina inlägg pga rädsla som hag skrivit tidigare!

Nått nyårs löfte har hon inte heller! Men jag ska som sagt gå in i 2013 med ny kraft och se det positiva i det mesta :-)

Nej nu är maskinerna klara...
Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards