Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

Suck...

Av Emma Sångberg - 8 december 2012 19:49

Problems are like washing machines, they twist us, spin us and knock us around, but in the end we come out cleaner, brighter and better than before.


Ett tag sen man skrev men motivationen och orken har inte riktigt räckt till, till bloggandet. Men nu är jag här och det har väl inte hänt så jätte mycket sen sist jag skrev.

Den största nyheten är väl att snäckan tappat sin första tand och är typ den stoltaste lilla damen på denna planeten   


Denna veckan som har gått har känst väldigt grå och tråkig, botten! Och trots att snön har kommit och lyser upp en del. Darlingen har jobbat mycket extra denna veckan och inte varit hemma förän tidigast 18.30 typ. Lite tråkigt eftersom man saknar honom så mycket under dagarna. Men det är en period nu som snart är över. Även jag har fått jobba över idag och det är tråkigt eftersom vi skulle ha lite familjetid idag.

Barnen fick iaf lite ensam tid med pappsen och det kan juh oxå vara bra eftersom han inte träffat dom så mycket i veckan.


Imorgon har jag ett lång pass till, men det är juh schema lagt så. Kommer inte träffa barnen mer än en liten stund på morgonen men bättre det än att inte träffa dom alls.


Känner att min tid inte riktigt räcker till åt allt jag vill. Saknar en del människor i mitt liv och vill ha mer tid över för att träffas och prata. Just nu känner jag att jag orkar knappt svara i min mobil när den ringer. Vill så gärna ringa upp mina fina som jag saknar men orken finns inte   

Hoppas ni vet vem ni är och att jag verkligen tänker på er dagligen! Ni finns i mitt hjärta alltid!


Min motion och motiviationen till att få den och låta bli gottis har varit så långt bort som det bara gått denna veckan och jag har verkligen slarvat!

Men jag ska ta tag i allt igen på måndag och verkligen kämpa för att få tillbaka min styrka och motivation igen.


Ja en riktigt botten vecka sa jag innan va... Snart är den över och kommer aldrog mer igen!


Nej nu vet jag inte mer vad jag ska skriva... klagomuren kan bli ännu högre   


Tjingeling...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards