Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

Halleluja det är helg!

Av Emma Sångberg - 31 augusti 2012 19:37

Don't Cheat, if you're unhappy just leave.


Då är det äntligen helg och det innebär en massa familjetajm ♥ Löövliii


Och innan jag glömmer det så kanske jag ska tala om att i alla de inläggen där det poppar upp frågetecken på otippade platser så skall det vara en sådan här ist ♥ haha


När snäckan var lämnad i skolan satte jag igång att packa ännu mer som vi inte har användning för nu innan flytten eller sådan man har dubbletter av... Vid 10.30 kom Sarah på besök. Lilleman sov så vi satt och drack en go kopp kaffe och flabbade av oss som alltid super mysigt. Tiden sprang iväg och lilltjockis vaknade precis så att vi var tvungna att gå direkt till skolan och hämta prinsessan.

Pratade med andra föräldrar på skolan om vad dom tyckte om skolan och jag måste säga att det är inte den bästa skolan heller som vi trott... Barn där råkar ut för hemska saker som föräldrarna inte blir informerade plus att det hände en inte så bra grej på skolan mitt framför tittorna på oss som fick allt bekräftat... SUCK!! Men ja Chelsea måste gå kvar där så...

På hemvägen köpte vi lunch i Thaiköket vid oss. Sen umgicks vi här hemma och fortsatte ha det trevligt. Svägisen gick hem vid 15.30 och då fortsatte jag packningen här hemma. En timme senare kom älsklingen hem med Pizza och vi åt. En mysig kväll här hemma som alltid och nu tittar snäckan på film och äter lite godis som hennes Faster köpte innan.


Älsklingen är iväg nu på ett snabbt ärende och jag passar på att blogga på DATORN hör och häpna haha


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards