Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

Varför?!

Av Emma Sångberg - 24 augusti 2012 09:41

Kom ihåg att du är unik och inte kan ersättas på denna jord. Du kanske har många fel men någonstans är du ändå god!

Igår var jag inne på festivalen för första pch sista gången detta året. Fast det gör inte så mycket när det bara blir sämre och sämre för vart år. Jag hade sällskap av päronen. Vi gick en sväng, lilleman fick en äpplemunk av moffa, sen delade jag och mamma en langos men måste skryta och säga att mina är mycket godare! Sen tog vi en sväng till och innan vi gick fick lilleman en ballong som han älskar, Richard åt friterad banan och jag och mamma delade på en sushi låda. Jag köpte även en bit brie på osthuset och det visade sig vara den godaste jag någonsin ätit!

Vi var och sa upp vår lägenheten igår! Vilken befrielse! Längtar här ifrån!

Det blev middag hos päronen och kvällen här hemma var mysig med tv och film tills det var dax att hoppa i bingen.

Jag ställer mig frågan igen... Varför är det så jävla svårt för vissa personer att säga ifrån när de har nått på hjärtat?! Förstår inte hur man orkar ha en massa små bagateller inom sig för att till sist explodera av dem?!?
Dessutom när man pratar om att säga ifrån när man har nått på hjärtat så har man inga problem med att säga nått med det är tydligen bara en lögn...

Nej nu blir det lite mys med lilltjockis innan jag ska ner och rota i källaren :-)

Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards