Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Mycket har hänt och händer!

Av Emma Sångberg - 22 augusti 2012 07:34

Don't convince yourself, Belive in yourself! There's a huge difference.

Jag har inte bloggar på en vecka nu men det har juh sin anledning!
I förra veckan var det så himla mycket att göra inför bröllopet! Som var i lördags, så nu är jag fru Sångberg och det känns så himla bra!

I måndags började sessan skolan, var med henne på första dagen men efter uppropet gick jag och Petra och hon bjöd på kaffe. Vid 12 hämtades sessan igen och det blev en tripp till Jägersro och sen lite mer kaffe!
Kvällen bestod av film och mys med min make <3

Igår var jag på jobbet och hälsade på, passade på när jag ändå skulle ha lönesamtal. Där efter åkte jag till ikea med Denice, super trevligt och även jag fick köpt nått trots att jag inte skulle haha
Eftermiddagen spenderades i parken samtidigt som jag tvättade. När älsklingen kom hem från jobb hade han glädjande nyheter - Vi fick lägenheten och flyttar 1 okt :-))))))
Är så jäkla lycklig!!!
Petra kom förbi på kvällen för att Mattias och hon skulle skriva under papper till skolan. Sen pratade dom lite om flytten och annat...

Idag är det sjukt mysigt väder och detta passar mig utmärkt med regnet!
Jag har haft skallebank sen igår och den verkar inte ge med sig nu heller. Men kanske under dagen...

Nej nu ska jag mysa lite med min påg som förresten GÅR nu!! Han började med det på sin 11 månaders dag :-)

Tjingeling...

 
 
Ingen bild

Dénice

22 augusti 2012 09:01

Är så jävla glad för er skull :-D. Allt börjar gå åt rätt håll <3.

Emma Sångberg

29 augusti 2012 10:25

Tack så jätte mycket gumman!
Det känns så jävla bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards