Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

Äntligen!

Av Emma Sångberg - 14 augusti 2012 09:04

Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you.


Äntligen känns det som att pusselbitarna faller på plats. Inte bara ut bröllopets synvinkel utam allmänt! Vi har fått en tid för visning nu och det sker på torsdag! Hoppas, hoppas, hoppas... Vill så gärna flytta här ifrån! Sen vi fick mailet ang lägenheten så har jag börjat drömma mig bort här ifrån!


Idag blir målaren klar här hemma med och elektrikekrn har varit här och bytat ut kontakten i köket som var från 1900 frös ihjäl... Nu är det bara snickaren som skall komma och sätta upp gradinhängen åt oss med eftersom där inte fanns några när vi flyttade in fick vi borra själv men vill inte göra det igen...


Jaha vad med på "to do list"....

Ska hem till päronen i eftermiddag för att fixa mer till lördag. Fler bullar skall bakas och sen är det lite mer planerande inför kommande dagarna denna veckan... Känns så himla underbart att få så mycket stöd av päronen. Tusen tack   


Får besked om buketten idag med. Var över hos Petra och Mattias för att prata med Mattias om den. Han jobbar där den beställs ifrån så han skulle se vad han kunde göra för att få den som jag ville och kanse lite rabatt med    Jätte snällt!


Strax ska jag måla mina och snäckans naglar och ha lite tjej mys, men först ska lilleman nanna en stund!

Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards