Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

Familjen är hel ♥

Av Emma Sångberg - 30 juli 2012 19:56

Varje gång du tänker att du inte orkar längre, kommer från ingenstans ett litet ljus.

Det lilla ljus kommer att förnya din styrka, ge dig kraft att gå ett steg till...


Idag blev äntligen familjen hel igen! Det känndes så underbart att få träffa min fina sessa!

Vi blev kvar hos Petra på kaffe och pratade lite. Vi gick vid 12 tiden för att möta upp lillbrossan Christopher som skall övernatta här inatt. Mamma & Jesper är i sthlm för att göra en Dyslexi utredning på Jesper och Vicki är på kollo så tyckte att han skulle få slippa vara hemma. Väl hemma igen så städade jag klart det jag inte hann innan snäckan skulle hämtas.


På eftermiddagen hann vi även ut en stund i parken så snäckan fick leka av sig. Där träffade vi  goa grannar & Lotta så det var trevligt att ha ngn att snacka med och slippa sitta ensam. Men vad gör man inte för sina kids.

Vi gick hem strax efter 16 för att fixa med middagen, Chelsea fick bestämma och då blev det Hamburgare, pommes och bea. Lätt men gott!


Nu på kvällen har svägisen och hennes kusin Amanda varit här på besök och nu fick jag provsminkats och jag är riktigt nöjd! Nu närmar sig det den stora dagen med storm steg! ca 3 veckor kvar och nervositeten börjar smyga sig på! Men tror att det tillhör det hela   


På torsdag ska vi träffa prällen och prata och bestämma hur allt i kyrkan ska gå till, är smått nervös inför det av en viss anledning men allt ordnar sig   


Känns lite konstigt att blogga via datorn, men skönt att jag kan få inläggen att se ut så som jag vill. Men nu när jag ändå sitter här kan jag juh kanske redigera mina inlägg från mobilen   


Känndes så underbart när vi var i parken innan och Chelsea kommer fram till mig och ger mig en bamsekram samtidigt som hon säger:

-Som jag har saknat dig min Emma!

♥♥♥♥♥♥♥♥


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards