Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Tipp topp dag

Av Emma Sångberg - 20 juli 2012 21:35

Treat people the way you want to be treated.
Talk to people the way you want to be talked to.
Respect is erned not given!

Imorse åkte jag och sonen hem till Emma & Neyo. Vi åt frukost tillsammans, Emma hjälpte mig med mina ögonbryn och vi promenerade. Vi hann även med att träffa hennes mamma och Tjolanta med sina grabbar. Mycket trevligt!
Vi promenerade hem till Emma igen och våra pojkar fick mat innan vi skulle bege oss hemåt.

Jag tog bussen för att köpa mat med hem men till min stora besvikelse så var det semester stängt   
Fick bli cevapi från Tasty ist.. Helt ok men inte alla vad jag var sugen på!

Älsklingen kobbar inatt så kvällen har fördrivits med Denice och hennes töser. Vi har varit på Coop och sen suttit här hemma och snackat massor, riktigt trevligt. Strax vid 21 gick dom och lilleman däckade direkt efter flaskan som han legat i sängen och ätit ensam! Mammas påg börjar bli riktigt stor nu!! Stoltaste i stan är jag över dig Jayson! Mamma älskar dig!

Nu ska jag trycka lite gott i huet innan jag somnar känner att ögonen går i kors på mig nu... Men MÅSTE ha lite chips haha

Jag finns här för dig och barnen så tveka inte att höra av dig om det är nått! Tveka inte   

Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards