Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

jahapp...

Av Emma Sångberg - 16 juli 2012 15:14

I hate going to bed mad or upset with someone I truly care about.


Fy faan vilken tradig jäkla sommar, om man nu ens kan kalla det sommar ?!?! 

Jag vet att typ halva sverige klagar på vädert men jag kan inte låta bli att göra med nu!

Ingen sol och ingen värme det är inge sommar för mig! Önskade att man kunde göra som många andra och bara dra på en sista minuten resa till sommar, sol och bad! Men det går inte detta året tyvärr...

Men mycket annat skojigt är planerat och nu kommer helgerna vara fullspäckade fram över i stort sett.


Igår spenderade jag och barnen ett par timmar hos mina päron efter frukosten, älsklingen var hemma och storstädade. Väl behövligt och jag måste säga att jag är glad att jag slapp göra det denna gången!

Vid 14 tiden tog vi bussen hem igen och väl hemma fick barnen vila middag en stund. Jag och darlingen tog en dusch ihop och sen spelade vi lite tvspel tillsammans tills barnen vaknade.

Medans vi sedan ordnade med middagen så tittade barnen på tv och lekte.

Därefter sattes barnen i ett bad och klockan 19 hade jag en tvättdejt.

När jag kom ner i tvättstugan såg jag att ena maskinen och torkskåpet inte funkade SUCK!!

Men snälla Lotta skulle inte tvätta och hade samma tid som mig så jag fick ta hennes maskiner, tusen tack!


Massa mys med mina älsklingar innan dom en efter en kom i säng, sedan lite vuxen mys med min baby   


Idag lämnade snäckan oss för två veckor, men som jag skrev innan så har man så mkt att göra så tiden lär nog springa iväg och innan vi vet ordet av det så vips är hon här igen! Petra & Todde kom vid 10 tiden och stannade 2 timmar och drack kaffe och barnen lekte. Jayson tyckte verkligen det var kul att ha mer än bara syrran att leka med. När Petra & barnen gick följde jag med ner för att möta Lotta & Filip för en promenad till coop.

Halvvägs så öppnade himlen sig och det både öste ner med regn och hagel   

Men vi fick handlat och sen följde dom med upp en stund och pojkarna lekte lite efter att de hade fått lunch och lilleman sin medicin.


Nu väntar jag på att darlingen ska komma hem, då blir det middag inget fancy direkt - lite fylldapaprikor som blivit över och jag tänkte göra lite nuggets & pommes tror jag...

Sen får vi besök av Jasmina, Aco och Andji   


Tjingeling...


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards