Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 11 juli 2012

Provsminkning

Av Emma Sångberg - 11 juli 2012 10:10

Being in a relationship isn't about the kissing, the dates or the showing off.

It's about being with someone who makes you happy in a way that no one else can.


Idag är denna donnan löjligt trött...

Jayson har inte alls sovit gott inatt   Det började redan igårkväll. Han vaknade och var hysteriskt lissen och varje gång han somnat om och jag försökte lägga honom i sängen blev han lika lissen igen... Så har det hållt på från och till ett par gånger inatt.

5 imorse vaknade han lissen igen och vägrade somna om så det var bara att stiga upp.

Fick äntlgen honom att somna i 30 min mellan 7-7.30 fick själv sovit lite då men ja jag skulle nog kunnat sova några timmar till haha


Igår städade jag här hemma, påbörjade en storstädning som inte blev klar för barnen tillät inte mig att fortsätta. Men det var bara svabbande av golven kvar så det kan man väl leva med.

Fick även pratat med Krim igår när de gjorde en tekniskundersökning av grannes lgh som brann natten mellan fre-lör. En riktitg hemsk upplevelse och jag var skit skraj. Vaknade av massa dunsande och smällande och trodde de gjorde inbrott här hemma, väckte gubben såklar som fick kollat upp var det var, samtidigt som han sa att det var brandmän så kände jag rökdoften... Usch paniken spred sig och jag gick in i barnens rum fram & tillbaka. Men vi behövde inte evakuera men det blev dock inte mkt sömn den natten heller.

Men vi hade juh inte sett nått så kunde inte hjälpa till.


Vid tiden bakade jag och flickorna en tigerkaka och sen fixade vi middagen spagetti & köttfärsås.

Kvällen såg ut som alla andra kvällar här hemma!


Idag passar jag snäckans lillebror Todde medans Petra skulle laga nån nagel, sen ska vi sitta och prata lite om Chelseas födelsedag. Snäckan längtar som bara den efter sitt kalas på Leos Lekland. Hoppas bara att alla dom hon vill ska komma kan komma.

Sen ska min fina svägis komma och umgås med oss och ikväll kommer hennes kusin Amanda oh ska provsminka mig inför bröllopet.


På tal om bröllopet så kan jag tala om att allt är stort sett klart nu, det är bara lillemans kläder men jag har ändrat mig han skall bara ha skjorta och finbyxor så det är bara en skojrta han skall ha nu. Snäckans skor kom men posten härromdagen och såååå fina dom är, vill ha likadana själv   


Nej nu har jag inte mkt mer att skriva för denna gången!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards