Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

Möhippa!!

Av Emma Sångberg - 3 juli 2012 07:18

D.R.A.M.A

Dumb Retards Asking for More Attention

 

Jag har haft det underbart bra sen jag bloggade sist och som ni förstår så har bloggantet inte blivigt av för att jag har haft fullt upp med annat.


I lördags hade jag min möhippa. Det var jätte kul och trevligt som attans! Super nöjd är jag!

Vid 9 tiden så överraskades jag här hemma av mamma, Madde, Johanna, Madde, Sarah, Paula, Emma, Frida, Malin och Ullis... Vi åt en god frukost och drack bubbel med jordgubbar i. Jag fick dagens Outfit som bestod av en ursexig baddräkt, ett par guldiga tights till det, ett strumpebandshållare och en slöja med snoppar på! Super sexig blev jag haha

Efter frukosten åkte en ögonbindel på i bilen sen kördes jag till okänd destination, som visade sig vara Utmaningarnas Hus! Givetvis drack vi cider hela tiden, men när vi gick in för att leka så fick vi inte ha med oss dicka in så vi låste in allt och lekte i 3 timmar. Jätte kul tyckte jag. Det är lite som fångarna på fortet men utan massa läbbiga djur och så. Efter 3 timmar fick vi dricka och Baguette. Sedan splittrades vi utanför och åkte på olika håll, jag åkte med Sarah och Madde för hon skulle hem och ut med sina vovvar. Vi gjorde oss iordning där hemma men min outfit fick stanna på bara ansiktet och håret som fick ordas haha. Efter det åkte binden på igen och jag kördes till ännu en ny destination som var hem till min fina Faster Dajana! Där blev det mer att dricka, jag fick en urgröpt vattenmelon fylld med en god drink och ett halsband med ett shotglas i som givetvis var fylld med dricka den med haha

Vi grillade och körde lekar samtidigt som det dracks rätt så bra från alla håll men dock var det jag som blev mest fylld haha

På kvällen/natten blev det utgång med Madde, Madde & Sarah. Super kul och där fick jag dricka ännu mer. Massor av shots, cider och drinkar!

Efter en riktitg bra dag så fick jag till sist komma hem till min underbara fästman och mysa lite med honom, hade juh saknat mina pågar hela dagen!


På söndagen mådde jag dock inte som en prinsessa haha

Men jag överlevde. Vi åkte till mina päron och va där nån timme innan vi åkte hem och ordnade med middag. Kollade tv/film och sen fotboll men vi somnade...

En riktigt slappedag!


Igår spenderade jag hela dagen hemma hos min fina faster. Jag träffade Emma på Lindängen 8.30 sen promenerade vi till Dajana! Vi drack kaffe och åt mackor. Det var så himla mysigt att bara sitta där och mysa i solen! Så himla gött, önskade jag med hade en trägård med pool. Lilleman ville såklart inte bada igår heller, han är en varmvattenbadare har jag märkt. Vid 13 tiden fick jag skjuts av fina Madde och hämtade sessan på värnhem efter simskolan. Sen blev det tillbaka till fastern   

Massor av badande för sessan och massa mysande med oss alla!

Sen kom älsklingen dit efter jobb och vi åkte hem vid 19 tiden.

Underbar dag!


På kvällen kom mina brödrar och övernattade här för att följa med till badet idag... men var faaaaan tog solen vägen som var framme 6 imorse   

Jag såg fram emot mer sol... Aja den kanske kommer fram sen.


Nu ska jag börja packa inför badet och lite sånt innan barnen ska väckas!


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards