Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Oplanerat värre

Av Emma Sångberg - 14 juni 2012 07:14

Laying in bed, remembering a conversation in your head,

and imagining what you should've said instead.


Jayson hade juh feber igår förmiddags men vaknade vid 12 tiden och då var febern borta... Vid 14 tiden tog jag en promenad till Coop för att handla till middagen och sköljmedel. Fick sällskap av Lotta, träffade på Denice som skulle till jobbet så hon gick oxå med oss. Efter handlandet så var det dax att tvätta. Kändes roligare nu när jag och Lotta bokar tider tillsammans så har man lite sällskap. Älsklingen hade lilleman här hemma så denna gången slapp jag ha med honom, allt går så mycket fortare då.


Efter tvättningen var klar vid 8 tiden så hade darlingen lagt Jayson och vi hoppade in i en dusch. Slängde oss i soffan men efter en stund tog begäret över och jag var tvungen att gå och handla Ben & Jerry's... Så sjuukt jävla gott är det!!

Sen blev det bara massa mysande innan vi gick och la oss.


Skönt att Jayson var feberfri nästan hela dagen igår, men nu imorse känndes han varm och har 38 men jag börjar misstänka att det är tänderna för han är pigg och är som vanligt. Kanske till och med lite extra terroriserande mot sin mamma   


Denna dagen är ännu inte bestämt hur den ska bli... Jag försökte få tag i Madde igår kväll eftersom vi pratat om att ses idag. Men fick inget svar men jag hade fått ett mess inatt av henne så nu väntar jag på att hon ska svara på mitt igen...

Blir det ingen träff med henne så blir det nog en dejt med Jasmina & Andjela idag istället.

Jag kanske ska hämta Chelsea på dagis idag och hennes lillebror.. men det är inte heller säkert än... det får jag oxå veta idag under dagen.


Nej nu ska lilleman ha lite gröt och sen tror jag vi tar en promenad till Konsum efter att vi klätt oss.


Ha en toppen torsdag!


Tjingeling...A


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards