Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Ett stort hjärta!

Av Emma Sångberg - 13 juni 2012 09:36

If you're absent during my struggle,

don't expect to be present during my success.


 

Denna kramen går till 2 personer som verkligen behöver en styrkande kram just nu!

Alla mina tankar går till er idag!



Jag är verkligen en hjärtans vän... Jag bryr mig om alla människor! Även de människor som kanske inte behandlat mig på bästa sätt så finns jag ändå här på ett sätt. Jag tror väldigt mycket på att personer kanske förändras när man får kärlek även från de som man minst anar.

Vet inte om ni förstår hur jag menar men jag vet att mitt hjärta är väldigt stort och jag känner mig trygg i det!


Idag skulle jag ha träffat Jasmina & lilla Andjela men lilleman vaknade med 39,4 i temp imorse. Vet inte om det är pga tänderna eller om han har en början till förkylning. Han har nämligen varit snorig på kvällarna nu ett par dagar men det kan förvisso vara pga pollen.

Men Jasmina valde iaf att skjuta på dejten vilket jag med hade gjort om det var tvärt om.


Jayson ligger nu för att sova och jag ska passa på att röja lite här hemma tänkte jag.

Resten av dagen blir nog bara till att vara hemma och ta det lugnt. Vill inte ut med Jayson när han har feber. Feber hade gått ner efter Ipren så vi får se hur han mår när han vaknar igen. Hoppas verkligen att det bara är bissingarna som spökar och inte sjukdom.


När Jayson somnat igår så blev det film mys, Safe house - riktigt bra! Ben & Jerry's & lite godis till det!

Super mysigt med min fina älskling!


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards