Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Alla prioriterar vi olika... That's life

Av Emma Sångberg - 12 juni 2012 07:53

Every girl want's 3 things in a relationship:

Eyes that don't cry,

Lips that don't lie, and

Love that won't die!


Tisdags morgon är här och kvällen igår drevs på av fotboll såklart... Älsklingen vill helst se alla EM matcher och  snäll som jag är så är det okej för mig. Men jag kollar typ bara när Sverige spelar. Men igår tyckte jag dom spelade som sopor!


Denna morgon vaknade jag vid 6 när älsklingen steg upp men jag låg kvar och mös till 6.30 då älsklingen kom in med en glad skitunge med bajs i blöjan haha så det var bara att stiga upp. Pussade pappsen hejdå och sen har vi roat oss i v-rummet med tv, leksaker och kex.


Jag har suttit och läst lite olika bloggar som jag följer men har även kollat en del av de som kommer upp i rampljuset här på bloggplatsen. Förstår mig verkligen inte på de personer som tjänar pengar på sin blogg. Usch nä jag skulle skämmas att få betalt för att folk läser min blogg, kommenterar eller besöker den. Självklart älskar jag oxå pengar som alla andra i denna världen men inte så pass att jag skulle skrapa in cash genom min blogg... Nä... men alla prioriterar vi olika och det är okej!


Läste även en blogg som handlade om att en tjej vill göra en operation. Men alla i hennes omgivning menar på att det inte behövs. Men om hon vill och tycker att det behövs så ska hon såklart göra det. Bara för att hela världen tycker att man är bra som man är så hjälper inte det om man själv inte är helt nöjd. Jag förstår exakt vad hon känner då jag själv vill göra en OP. Jag skulle gärna vilja göra en bröstOP. Många säger till mig "men du har juh stora bröst"... Men bara för att jag vill göra ett boobjobb så betyder inte det att jag ska förstora som hur många som helst verkar tro... Jag vill göra en OP av andra orsaker och huvudsaken är väl den att de är i två helt olika storlekar och det är sjukt jobbig när man ska köpa BH.

Många säger exakt samma sak som denna tjejen skrev som man absolut inte vill höra när man berättar att man vill fixa till brösten... "men du är så fin som du är"... tycker du ja men om jag inte är nöjd så som sagt så kvittar det om hela världen gör det. Man kan inte ta åt sig komplimanger om man själv har en annan uppfattning... Kan kanske man kan med det är sjuuukt svårt att tro på det... Nej nog om detta... det är ändå inte aktuellt för mig att genomgå detta för tillfället...


Nu tänkte jag strax ge min son lite gröt innan han ska vila igen, är man vaken vid 6 så blir man trött rätt fort igen... Sen kommer Paula på besök och har goooo frulle med sig ♥


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards