Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Kalasande!

Av Emma Sångberg - 11 juni 2012 08:15

Real men stay faithful.

They don't have time to look for another women

because the're too busy looking for new ways to love their own. 


I lördags vaknade Jayson 6.15 och jag trodde faan inte det var sant. Han vägrade somna om...

Eftersom snäckan och älsklingen fortfarande sov och darlingen hade juh jobbat natten så stängde vi in oss i lilltjockis rum med lite leksaker. Men när klockan närmade sig 8 så lyckades jag få honom att somna igen. Jag la mig hos älsklingen och tänkte jag kan juh ligga här och vila för Chelsea kommer väl om 30 min... men när jag vaknade upp av att hon väckte mig kollade jag klockan.. 10.30 Strax där på vaknade Jayson med. Älsklingen körde med snäckan och köpte bullar och jag förberedde här hemma.

Efter frullen så var det typ dax att fixa oss alla för kalaset för Mirre. Vi hade det super trevligt och hon blev super glad för sin present. Jätte god tårta och trevligt sällskap var det. På hem vägen hämtade vi upp min lillebror Stoffe som ringt på dagen och frågat om han fick sova över hos oss, klart han fick det. Vi jköpte godis med oss hem och sen blev det bara soffan med fotboll tills vi gick och la oss.


Söndagen var en riktigt slööö dag... Alla vaknade 7.30 - halledau!! Men jag och darlingen körde och handlade frukost och grönsaker så passade Stoffe barnen. Skönt att bara vara vi två för en gång skull   

När klockan var 13 så fick Jayson lunch och vi gjorde oss redo för att sticka hem till mina päron och lämna Stoffe. Jag hade med mig kanel & saffrans bullar så vi fikade och sen käkade vi middag tillsammans. När det var halvlek i första EM matchen igår så åkte vi hem och barnen fick leka till 21 sen var det bingen för dom. Jag somnade rätt så kvickt jag med haha

Nu när jag tänker efter så minns jag nog inte ens vad vi glodde på innan jag somnade haha


Idag blev det en tidig morgon trots att jag hoppades på sovmorgon eftersom Chelsea ska vara ledig idag. Hon frågade mig i bilen på väg hem om jag kunde fråga hennes mamma om hon fick vara ledig med mig idag, så de gjorde jag och det gick bra. Men nu får vi hela dagen istället för att sova bort den   


Nu ska jag plocka undan lite här hemma och mysa med mina underbara kids här hemma!

Hoppas ni får en bra start på veckan allesamman!


Tjingeling...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards