Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Helg igen =)

Av Emma Sångberg - 8 juni 2012 19:36

The two most important days in your life are the day you are born, and the day you find out why...


Då är fredags kvällen här och älsklingen gick till jobb för en stund sen.

Lilleman har nog somnat där inne i sängen nu efter en stunds snurrande och snackande. Har börjat lägga honom direkt istället för att sitta med honom i famnen. Dels för att han ska lära sig att somna helt själv och för att han har hittat mammas ögon, näsa, mun osv och det är juh såååå mycket roligare att pilla på än att sova...
Sessan sitter med lite gottis och tittar på film och om en stund ska jag joina henne.

Tänkte först blogga några rader innan jag bytar om för mys.


Idag har jag varit flitig kan ni tro. Har varit och handlat, bakat kanelbullar och emellan jäsningarna passade jag på att dammsuga, moppa och städa toaletterna.

Även lite fika med kaffe och nybakade bullar har jag hunnit med. Petra kom över på lite fika och sen hämtades sessan på dagis som vanligt klockan tre.


Har varit en mysig kväll med mina underbaringar här hemma. Tyvärr skulle juh älsklingen jobba men som sagt så får vi en mys kväll bara vi tjejer och det är guld värt.


Imorgon är det kalas för Mirre som gäller. Hoppas hon blir glad för sin present från oss.. men det tror jag alldeles säkert.


Nej dax att hoppa i myskläderna nu! Ha en toppen helg alla där ute!


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards