Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Stress är inte min grej...

Av Emma Sångberg - 8 juni 2012 08:15

You decide every moment of every day who you are and what you belive in.

You get a second chance, every second.


Nu har det gått ett par dagar utan att jag skrivit en rad...

Men älsklingen har legat kräksjuk så jag har haft fullt upp här hemma...

Fast det har väl inte hänt något speciellt direkt dessa dagarna.

Har träffat Lotta och som alltid har vi promenerat och haft det jätte trevligt som alltid.


I tisdags hade jag den stressigaste dagen på länge... Chelsea skulle på utflykt och när vi ska gå till dagis, sena som vanligt pga att Chelsea gärna gör allt i slow motion haha Men inte allt försena vi kom juh fortfarande i tid. Men hissen funkade inte   

Så fick ta lilleman på armen och packningen och traska ner. Hem igen och natta en trött och gnällig pojke. Fick tag i min nagelbyggare för att fixa en nagel och det blev med kort varsel men sen var hon ledig resten av veckan... Lotta var en ängel än en gång och passade Jayson när jag stack iväg. Väl tillbaka igen hade älsklingen kommit hem och var sjuk. Hämtade vagnen eftersom hissen funkade sen gick jag och Lotta till Konsum. Därefter gick jag upp till Petra för att hämta mitt tvättställ som hon lånat och stannade på kaffe, sköööönt att få slappna av från stresset en stund. Sen var det dax igen hämta sessan, börja tvätta, fixa mat, tvätta, hade lilleman med mig net i tvättstugan... Ja allt gick men på kvällen DÄCKADE jag!!


I onsdags gick jag till coop på förmiddagen med Lotta och sen vid 12 tiden kom min  fina vän Madde och hämtade mig och barnen. Barnen skulle till mormor och jag till fissan för att provsätta håret... Blev super nöjd och hade det jätte trevligt. Blev pizza från Lamare på hemvägen och massa mys hela kvällen med familjen.


Igår passade vi Filip när Lotta var och tränade och innan dess var jag iväg occh fixade en present till Mirre som fyller år imorgon.


♫♫♪ Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det ♫♫♪

är Pappa & Danilos födelsedag. Hurra, hurra, hurra!


Stort grattis till er   


Nu ska barnen bli klara för dagis och en promenad till konsum...


Tjingeling

 
 
sarah

sarah

8 juni 2012 08:35

varva ner.. det kan ta skador.. ibland får man sätta vissa saker åt sidan och bara tänka på sig själv, och det är inte dumt att be andra om hjälp. <3

http://revemaark.blogg.se

Emma Sångberg

8 juni 2012 10:21

jag tog hjälp men blev ändå stressad men nu är Mattias frisk igen så nu blir det lättare. Lotta har varit super och hjälpt mig med Jayson jätte mycket med.
Ses i nästa vecka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards