Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

Vilken häääärlig dag

Av Emma Sångberg - 2 juni 2012 10:12

Reminde yourself every day that it's okey to not be perfect!


♪♫♪ Woowow vilken härlig dag ♪♫♪
lalalalalalala...
lalalalalalala...
lalalalalalala...

Ja igår var det en riktigt hääärlig dag!

Under morgonen/förmiddagen gjorde jag inte så mycket mer än att plocka undan lite här hemma. Slappade lite framför datorn och vid 11.30 vaknade lilleman efter 2 timmars vila. Vi klädde oss och gick ut för att möta upp Lotta & Sarah. Trots att det blåste kallt var det skönt att komma ut och röra på sig.

Vi promenerade till Panduro Hobby, ekohallen och jägerso C.

Handlade lite material till placeringskort och helt otippat så hittade jag perfekta skor till bröllopet inne på skopunkten av alla ställen så dom la jag undan. Handlade lite inne på coop och Lindex sen blev lite lunch på Jägersro innan vi gick hem.

Hemma igen fixade jag kaffe och sen satte jag & svägis oss för att fixa med placeringskorten till bröllopet. Fyyy faaan vad nöjd jag är med dom!! Extra glad blir jag eftersom jag gör dom för hand så det är extra mycket kaaarlek i dom ♥


När älsklingen slutat så bestämde vi att vi skulle mötas i vändzonen och sen köra och hämta skorna. Men först släppte vi av Sarah hemma innan vi körde. Vi körde in om Konsum för att hämta ut paket innan vi hämtade skorna.

Fick lite av det som beställts till bröllopet och vårt nya påslakanset & gardiner hade också kommit.

Blev en lätt middag - risotto!

Busade lite med Jayson innan det blev dax för honom att sova.

Jag och darlingen kollade på Rödluvan, inte alls bra så vi bestämde oss för att gå och lägga oss och sova... men så blev det inte... Efter lite mysande så åkte Green street huligans igång och när den väl var slut så somnade vi...


Idag har vi varit och storhandlat på CG och ätit en väldigt god frukost. Jayson sover nu och jag tänkte också passa på att vila lite innan jag ska hämta sessan eftersom vi ska på kalas hos Danni. Hennes mamma tyckte att vi lika bra kunde ta dit henne eftersom vi ändå skulle dit och dom har 3 barn till så... Men vi blir bara glada för lite extra tid med vår älskade prinsessa ♥


Ha en toppen helg alla mina fina läsare, för det ska bannemej jag ha!


Tjingeling...


Dagens sanning...

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards