Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Jobbigt värre...

Av Emma Sångberg - 26 april 2012 08:31

"Leéndet på mina läppar betyder inte att mitt liv är perfekt.

Det betyder att jag uppskattar allt jag blivit välsignad med!"


Igår hade jag en jätte bra dag i stan med min älskade svägis! Visst var det inte nått vidare väder och man blev blöt och frusen, men dock ändå var det en trevlig dag. Medans jag fixade naglarna så tog Sarah & Jayson en tur på Mobilia. Jag blev nöjd med naglarna men man måste juh vänja mig vid hur Lizi gör dom. Det är juh annat material och då blir utse'endet inte det samma. Jag hoppas iaf på att dom ska hålla så jag slipper byta ännu en gång.

En liten stund innan jag kvar klar kom svägisen & sonen tillbaka och hon hade shoppat kläder åt honom ♥ Jätte fina   

Vi gick till möllan och åt på Subway och därefter blev det en runda till Triangeln med lite mer shopping från fastern till barnen. Snäckan fick en stor förpackning pärlor och pärlplattor och Jayson fick en body till och ett par skor. Tack snälla för alla fina saker ♥♥♥

Vi köpte en kaffe på Espressohouse innan vi tog bussen hemmåt.

När snäckan var hemma följde Sarah med oss hem och lämnade presentern till snäckan och när hon hade gått fixade jag med middagen.

Resten av dagen här hemma bestod av soffläge med hela familjen framför tvn.


Inatt har jag inte sovit bra alls. Men det är inte lilltjockisen som hållt mig vaken... det är jag själv. Vaknat och legat och tänkt flera gånger inatt. Jobbigt när man inte kan somna. Så idag är det inte en speciellt bra dag. Är smått trött men mest nedstämd...


Nej nu är det dag för lämning på dagis!

Ha en bra dag!


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards