Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Undrar vad det kan vara...

Av Emma Sångberg - 17 april 2012 07:42

"Every act you do and everything you say could be the last thing people remember about you.

Try to keep it kind!"


Igår blev det en promenad med Lotta & Filip till coop. Fick handlat det jag skulle och var även inne på Hm för att handla strumpor till Jayson, men alla var slut i hans stl   

När jag kom hem så åt jag frukost/lunch - unnade mig en Wopper haha

Satt lite framför datorn innan jag till sist orkade resa mig från sofflocket och städa här hemma. Jag har även planterat för första gången här hemma, köpte penseer på coop så nu har jag planterat lite så det ser fint ut  på balkongen. Men jag måste fortfarande hitta den krukan jag vill ha på ballkongen... Var den nu ärn finns... 

Vid 14.30-15 tiden gick jag ner för att möta Petra och lämna Chelseas danskort. Hade även en påse med lite saker till dagisets loppis dom ska ha i nästa vecka när förskolan firar 40 år.

Jag glömde givetvis lämna danskortet... Emma i ett nötskal   

Väl hemma igen så började jag med middagen som blev succé här hemma - Bifteki, klyftpotatis, tzatziki & fetaostsallad. Till det drack vi öl & cider och därefter gjorde jag vars en latte till oss.

Detta satt fint i kistan.


Kvällen spenderades med mina älskade grabbar i v-rummet.

Jayson har äntligen lärt sig ta sig framåt nu genom att åla sig! Så vi var två väldigt stolta föräldrar här hemma igår. När lilltjockis kommit i säng så blev det vuxen mys med Transformers på tvn ♥

De filmerna är såååå himla bra! Kan se dom om och om igen...


Imorse vaknade Jayson 5.20 Jag kännde mig inte alls pigg på att stiga upp men det är juh ett måste.

Jag vet inte vad det är som hänt med mig men jag kan inte sova om nätterna. Jag vaknar flera gånger om natten och av olika anledningar. Men inatt har jag nog vaknat i panik ett 10 tal gånger... Vet inte varför men det känns som att någon väcker mig och jag är livrädd. Sen har jag vaknat pga att jag har frusit nått så in i helskotta flera gånger... Vet inte vad som får mig att må såhär men jag hoppas på att det ska sluta helst nu...


Aja... skulle behövt ut och promenera idag men jag ska först passa på att vila lite när lillskiten ska sova om en timme. Verkar inte bli nått vidare bra väder idag men ja det stoppar inte oss från promenad.


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards