Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Dagens i-landsproblem

Av Emma Sångberg - 16 april 2012 07:03

"Du kanske inte tycker att jag är söt, inte vacker, inte sexig och definitivt inte den perfekta kroppen... Men jag är TEMEJFAN mig själv!"


Igår kväll efter en toppen match så hade jag och älsklingen det väldigt mysigt här hemma. Jag hade tänt lite ljus och vi låg och mös i soffa samtidigt som vi pratade om allt möjligt.

Älskar min fina Mattias så himla mycket att det inte finns ord till att beskriva det med.

Det sköna är att jag känner även att han känner detsamma för mig, det är sjukt att jag verkligen känner det djupt in i mitt hjärta ♥


Imorse vaknade Jayson 5.30 och tyckte det var morgon... *suck* Det känndes inte så himla kul men jag låg kvar och drog mig till klockan var 6 för först då började han bli otålig. Chelsea kom upp precis och håller på att göra sig iordning. Vet inte än om det blir frukost hemma eller på dagis... Vi har juh inte henne på en vecka sen så man vill juh ha kvar henne så länge som möjligt. Men samidigt vet jag hur lycklig hon blir av att äta frukost på dagis.

Hmm.. ja dagens i-landsproblem haha


Det ser iaf ut till att bli bra väder idag. Vilket är tur eftersom jag ska traska bort på coop och handla lite. Är det så strålande väder kan jag juh kanske till och med ta mig en omväg så amn får en skön promenad. Skulle egentligen iväg på en mamma träff. Vi är ett par mammor i Malmö som är med i en grupp på FB så vi skulle sets idag men det blev inställt pga sjukdom. Tråkigt när man sett fram emot det. Hoppas på att det blir en träff snart och att barnen som är sjuka snart mår bra. En av sjuklingarna är fina Neyo. Han är riktigt dålig så jag hoppas att han snart mår bra igen ♥


Nej nu har jag inte mer att skriva för idag...
Hoppas ni får en fantastisk dag idag mina fina läsare!


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards