Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Nya appen på G... Vilket skämt!

Av Emma Sångberg - 15 april 2012 20:12

"Defeat your enemies with success!"


Då har ännu en helg passerat och den har varit underbar.

I fredags var det då Fredagen den 13:e

Jag hade dock inte nån speciell otur...

Kvällen här hemma var inte den roligaste kanske men inte otursfull. Jag roade mig så gott jag kunde genom att surfa och njöt at 2 kalla cider. Det hjälpte nerverna att slappna av. Men efter nån timme på datorn så fick jag smått ont i ryggen så det blev tandborstning, ryggläge i sängen framför en film... Naturligtvis somnade jag som en liten bebis framför den... Men jag väcktes av en kall älskling som kröp ner hos mig i sängen. Men han fick snabbt upp värmen av lite mys innan vi somnade ♥


Lördagen blev bara en mysig hemma dag. Vi satt hela familjen och åt frukost länge och hade det jätte trevligt. Sen blev det massa lek, badande, busande, film tittande under dagen. När det började närma sig middags tid så åkte vi iväg och handlade lite godis & sen blev det Donkan på hemvägen. Älsklingen testade den nya burgaren - M Bacon... Inte så jätte god men den gick att äta.. Jag hade iaf kunnat äta den igen men darlingen tyckte den var litta torr. När Jayson kommit i säng blev det dax för lördags gottis. Chelsea ville se film på rummet så hon mös där inne för sig själv och jag & darlingen mös med film i v-rummet. Vi såg en svens film - Försvunnen, den var inte direkt bra men kanske inte det sämsta heller. Inget vi lär se igen iaf.


Idag gjorde vi oss redo för att åka till dansen. Jag gick upp och lämnade snäckan sen mötte jag upp mina pågar utanför och vi tog en lång promenad i det skäna vädert. Vi avslutade promenaden med en baguette i solen. Efter dansen åkte vi hem till mina päron på fika. Chelsea ville åka hem till sin "mormor & moffar". Som alltid var det lika trevligt. Vi pratade en del om bröllopet och jag ska nog börja handla in lite mer saker nu så att man slipper stressa sen. Tiden går juh fortare än man tror. Väl himma igen lagade jag Biffstroganoff m. ris. Snäckan fick sen duscha och kolla på film. Älsklingen kollar på Semi-finalen i FA cupen och så klart att vi håller på Chelsea... och än leder dom med 3-1 GOOOO CHELSEA!! I halvlek så passade jag och älsklingen på att duscha tillsammans och sessan kom i säng.


Jaa.. det var väl denna helgen... Nu ska jag mysa med min karl...

Hoppas ni haft en trevlig helg!


Ps. Jag börjar bli måttligt irriterad och besviken på bloggplatsen! "den nya appern är här om 1-2 veckor..." BULLSHIT!! Det är juh bara 2 månader sen ni gick ute med den meningen... Ska man kanske byta blogg... D.s

 

Tjingeling...


 
 
Ingen bild

Josefina

15 april 2012 23:01

om du funderar på att byta blogg så tänkte jag bara tipsa om blogger. har haft bloggar där i flera år och deras app funkar jättebra. i alla fall till iphone
Kram josefina

Emma Sångberg

17 april 2012 07:42

Ja jag ska fundera ett tag till men tack för tipset =) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards