Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

Blä, blä, blä och lite till bläääää

Av Emma Sångberg - 12 april 2012 18:13

"Abracadabra!

-Nope you´re still a bitch!"


Idag har det verkligen inte varit min dag kan jag säga...

Önskade att denna veckan kunde hoppa över denna dagen helt och hållet!

Det har bannemej varit nått hela tiden.. Fick en överdrivet gnällig 5 åring med mig hem från dagis, haft en gnällig bebis pga tänderna och massa annat!

Känns som den har varit full av massa negativitet!

Sen har juh magen kört heeeela dagen! Men som tur är har jag lyckats hålla mig från dass sen 16 i eftermiddags, så det får jag glädja mig åt!


När älsklingen kom hem från jobbet så fick han hoppa in i en dusch för att sen slänga i sig maten innan hans kollega kom och hämtade honom igen. Det är nån fotbollscup mellan olika företag idag och eftersom att Mattias inte ska vara med och spela så ville han iaf vara där och heja på.


Jag håller på att tvätta med. Skulle börja klockan 19 men jag passade på att kolla tidigare om maskinerna var lediga och de var dom så jag snodde dom.... Ja jag vet skäms på mig... men ibland får man vara lite ego... Speciellt efter denna hemska dagen! Som tur är så kommer den aldrig mer igen!

Min snälla fina vän Madde kommer hit här vi 19 för att hålla mig sällskap och kolla till barnen när jag är ner i tvättstugan! Guld värt vännen att du ställer upp, älskar dig ♥


Nej nu ska jag packa ihop de sista två maskinerna och sen förbereda kaffe... Undra om man ska våga ta sig en kopp... är såååå sjuuuuk kaffe sugen att jag blir knäpp!


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards