Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

Filé frosseri!

Av Emma Sångberg - 10 april 2012 07:32

   "Utan mina barn,

morgondagen är inte värd väntan...

och gårdagen är inte värd att minnas!"


Söndagen börjades med en PW, och innan jag gick hem igen så handlade jag lite inne på coop. Det var så himla skönt att röra på sig!

Vi städade här hemma när älsklingen väl vaknat och sen blev det bara massa slappande i soffan med min älskade sambo. Jag lagade en fantastiskt god middag - Marinerad Nötytterfilé, pommes, hemmagjord Tzatziki och en god sallad med fetaost i - Yummy!! På kvällen fick vi sällskap av Sarah och Hassan och då blev det kaffe och pratande jätte trevligt!


Igår hämtades äntligen sessan hem ♥ När vi varit hemma om och hon fått nya kläder på sig åkte vi hem till mina päron så snäckan kunde få sin påskpressent. Sen var det tänkt att Madde, Slim & Mirre skulle komma men det blev inte av eftersom Madde inte mådde bra    Vi får bestämma en dag i veckan istället.

Det blev en mysig hemma kväll istället och jag & Chelsea lagade ännu en god middag. Igår blev det Fläskytterfilé, pommes, resterna av såsen & salladen. Snäckan blev super glad när hon såg salladen - Åhh Emma det som är så gott, utbrast hon ♥ Min tös!! ♥

Snäckan fick se film innan hon skulle i säng, lilltjockisen kom i säng vid 19.30 och jag & älsklingen umgicks inne i soffan.

Mysande med världens bästa sambo framför Chelsea matchen som jag tyvärr somnade från... Men han se första halvlek iaf.


Nu är det dax att bli klara för dagis lämnandet och en liten promenad kanske, får se hur vädert är. Emma och Neyo kommer på besök idag med - Ser fram emot det väldigt mycket ♥♥


Tjingeling!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards