Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

Glá påsk!

Av Emma Sångberg - 8 april 2012 07:29

"When you  throw dirt, you lose ground!"


Då var det ett tag sen jag bloggade igen, men har haft fullt upp med annat och datorn ligger inte i prio ett!


Våra högtalare har kommit och dom är super snygga och super bra. Även sido högtalarna har kommit så dom skall oxå sättas på plats snart. Centern är beställd samt lite annat som jag icke förstår mig på haha


Lillsyrran kom i onsdags igen för att stanna här till fredagen. Varit jätte trevligt att ha henne här. Under dessa dagarna har det rensats i alla skåp och garderober. Mycket som har kastats och rensats bort! Så himla skönt! Kommer bli ännu mer plats i skåpen när vi väl fått in Chelseas nya möbler i hennes rum.


I torsdags blev det en dejt med min svägerska. Vi började med att promenera i vårvädert och hämta ut lite paket som vi hade liggandes på Konsum. Sen vid 10.30-11 tiden  gick vi bort till Petra för att Sarah hade påskägg till sessan. Så det blev en flabb kaffe och lite snack innan vi skulle gå. Lite tråkigt att snäckan inte kunde umgås mer med sin faster men det får vi ordna i veckan ♥


I fredags fick vi besök av Aco, Jasmina och lilla Andjela... som chockade mig med att sova hela tiden när dom var här på besök. Lilla drama queenen brukar skrika tills hon får sin vilja igenom men denna gången sussade hon sött. Får gosa med henne nästa gång istället ♥

På kvällen blev det ännu mer kaffe hos mina päron. Lämnade Vicki och fick Jesper med oss hem istället. Här hemma stektes det köttbullar till påskmiddagen och sen blev det Yatzy, kortspel med lite öl & cider för oss vuxna. Super trevligt och roligt!


Påskafton igår och den tillbringade vi tillsammans med mina päron & syskon. Men under dagens gång fick vi även sällskap av bästaste faster m. familj & bästaste Ullisen & Caisa.

Älsklingen gick vid 18 för att sticka hem och göra sig redo för en jobbe natt. Jag och lilleman var hemma vid 21.30 och när han kommit i säng, packade jag upp allt vi haft med oss. Där efter blev det tandborstning och av med kläderna för att hoppa i bingen direkt, var helt slut!


Var uppe och gav lilltjockisen en flaska välling när älsklingen var ute med Disel efter jobbet. Så vi fick gått och lagt oss tillsammans igen, myigt ♥


Jayson tyckte att det var morgon 6.40 idag så det var bara att stiga upp trots att ögonen går i kors på mig. Men värkar vara fint väder idag så ska snart klä lilleman för att gå ut på en morgon promenad så att pappsen får sova en stund i lugn och ro. För hulliganen här hemma härjar, gapar och skriker i ett ♥♥


Hoppas ni haft en underbar påsk ni med!

Tjingeling...


       



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards