Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Sjukstugan..

Av Emma Sångberg - 28 mars 2012 13:57

 


Igår fick jag sällskap av min tvillingsyster till mina ärenden. Men hon hade först ett ärende på banken att utföra så gick dit först. Hon trodde inte det skulle ta så lång tid eftersom det var kundtjänstärende... Yeah right! Över en timme!! Aldrig igen!

Vi gick lite på ekohallen och jag öpte 2 par nya skor till snäckan och ett par till mig själv. Hittade även en jätte fin tunika inne på Engelbrektsboden av alla ställen så den fick oxå följa med mig hem. På hem vägen pratade jag med Emma som hade glädjande nyheter!

Är stolt över dig och jag tror du gör rätt väl snäckan ♥

Efter att ha hämtat min älskade fina prinsessa på dagis blev det lek ute på lekplatsen i 2 timmar. Var juh hur skönt väder som! Underbart att få njuta i solen! Snäckan fick bestämma middag igår så det blev pannkakor, älsklingen fick korv med bröd, han ser inte pannkakor som middag. Sessan tryckte pannkakor i huvuudet så det nästan sprutade ur öronen på henne   

Kul att det uppskattades iaf. Resten av kvällen bestod av mys när äntligen hela familjen är samlad!

BTW påskharen kom till oss igår... Så barnen fick sina ägg tidigare i år eftersom Chelsea är hos sin mamma till påsken!


Idag har det inte gjorts allt för mycket här hemma... Lilleman har sovit dåligt inatt pga feber, hosta, snor you name it... Så han hade 39,4° imorse och på 3 timmar hade det gått ner till 39,2°... Var nere på bvc och pratade lite och sen blev det en snabb promenad till apoteket och coop. Sen har vi bara legat i soffan och myst... han har varit väldigt mammig.

Jag har även avbokat besöket i Göteborg... Men Chelsea tyckte att jag kunde ta tåget upp och lämna henne och hämta henne på söndag igen ♥♥ Tog tempen på mig med eftersom jag kände mig smått frusen.. och jo då! 38°

Kan detta ta slut nu tack! Är trött på allt med feber, förkylingar, kräksjuka, öroninflamationer, lite mer hosta, snor och slem... Nu vill jag att hela familjen ska bli friska och kunna vara ute och njuta av våren!!

Men ska snart ner och hämta min fina sessa på dagis så jag hoppas på att lilleman blir glad av henne så jag kan diska lite och förbereda middagen iaf...


Hoppas juh så klart att ni haft en bättre dag än mig!


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards