Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Tyck till!!

Av Emma Sångberg - 20 mars 2012 07:57

"There comes a time in life when tou have to let go of all the pointless drama

and and the people who cre at it.

Surround your self whit people who makes you laugh that you forget the bad

and focus solely on the good.

After all, life is to short to be anything but happy!"


Igår fick jag ha sessan hemma ett par extra timmar. Hon ville verkligen att jag skulle fråga hennes mamma om hon fick stanna här till klockan tre om jag lämnade henne då. Så efter att ha pratat lite med Chelsea om det så frågade jag och det gick bra. Vi bestämde att vi skulle åka till Leos lekland men när jag väl började göra baren redo så kom dom från Åberg och skulle fixa vårt köksgolv och det är juh viktigare så det får bli lekland nästa gång snäckan är här. Vi roade oss hemma istället med att hon fick göra sin egen Scrap book och sen bakade vi cupcakes.

Vi hade en riktigt mysig och trevlig dag.

När snäckan skulle lämnas följde jag med hem till Petra för att prata om det som behövdes tass upp.


När jag kom hem hade älsklingen kommit hem och medans jag fixade middagen satte han tillbaka möblerna i köket och plockade undan lite. Älsklingen ville ha köttbullar så jag gjorde det men orkade inte skala knudor så det blev makaroner till istället. Tiden gick så fort igår och innan man visste ordet av det så var det kväll och min fina älskling somnade i soffan ♥

Jag pratade i telefon med två fina vänner igår. Först ringde fina Madde och vi snackade i typ 30 min och sen ringde fina Emma och vi snackade nog i en timme.


Hon går igenom en del tuffa stadier nu och gumman jag finns här för dig, det hoppas jag du vet!! ♥♥


Ikväll ska jag och lilltjockis bubbelbada på Turning Torso med mina systrar & Emma Hassel   Ska bli mysigt. Hoppas lilleman kommer tycka om det.


Nu till nått helt annat...

Är det okej för en pappa att bada med sina barn oavsett om det är bebis eller barn upp till skolålder?

Finns så många skräck historier om att dagis förstorar upp saker som detta...

Så hur ser ni på detta??


Tjingeling...

 
 
Ingen bild

Emma H

21 mars 2012 19:28

Det är väl klart som tusan att det är okej! Såvida det stora barnet är okej med det och känner sig "trygg" med det. Det är ju ändå ens pappa...
Jävla skitdagis som bollar upp att det är fel... (tycker jag)

Emma Sångberg

21 mars 2012 21:42

Ja så tycker jag med, tråkigt att vissa föräldrar inte vågar bada med sina barn pga sådana händelser...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards