Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Kräk, kräk och kräk...

Av Emma Sångberg - 19 mars 2012 07:30

"Someday someone will walk into your life and make you realize why it never worked out with someone else."


Nu har helgen passerat och trots kräksjukan här hemma har vi haft det relativt mysigt ändå.

I fredags blev vi hemma allihopa igen. Men på eftermiddagen när det var dax för lilltjockis att sova middag igen gick jag ner med sessan på lekplatsen. Vi skulle ändå ner om dagis och lämna in semesterlappen. Men vi blev inte på lekplatsen så länge för Chelsea tyckte det var tråkigt när där inte var några andra barn så vi gick upp till affären och köpte glass istället. Resten av kvällen blev det middag & mys med film.


Lördagen mådde älsklingen äntligen bättre. Så när vi lämnat Chelsea på kalas åkte vi en tur till Lutz... Men jag började få rejäl skallebank men vi gick färdigt vad vi skulle där inne och sen åkte vi till Jägersro C men när vi väl var framme på parkeringen sa jag till älsklingen att åka hem istället mådde inte alls bra. Skallebank, illamående och yr... Hem och tog 2 alvedon och la mig på soffan tills snäckan skulle hämtas... Älsklingen hade börjat få ont i magen igen men vi körde iväg och köpte kinamat sen hämtade vi sessan. Hon mådde toppen iaf och hade haft jätte kul på kalaset! När vi hade ätit här hemma mådde jag ännu sämre och sen kom kräkningarna tillsammans med feber... Låg och sov resen av dagen & de delar av natten som jag inte kräktes... Hemskt att vara så dålig...


Södagen har vi bara slappat här hemma med film, tvspel och mysande. Jag mådde bättre under dagen men på kvällen kom magontet igen... Men vi får se hur det blir idag, känns helt okej nu men det kan juh ändra på sig. Men älsklingen har varit helt underbar med barnen och tagit hand om hemmet i helgen när jag inte mådde bra. Han har varit jätte duktig, jag har verkligen känt att jag fått vila ut mig och friskna till. Har dock varit svårt att låta bli att pussa på mina älsklingar! ♥♥


Nej nu ska jag få upp snäckan ur badet innan hon ska till dagis idag. Hon ville vara hemma och ta hand om mig om jag inte mådde bra. Men hon ska juh till sin mamma idag så tyvärr gick det inte att vara ledig. Men då tyckte hon att mamma kan hämta mig när pappa kommit hem eller så kan juh pappa lämna mig ♥♥♥ Söta lilla hjärtat!


"Har man en gång förbrukat ett förtroende så är det svårt att vinna tillbaka det!"


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards