Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Irritation och en sömnlös natt...

Av Emma Sångberg - 14 mars 2012 07:07

"Ett ärligt NEJ är bättre än ett falskt JA!"


Igår var det en skön dag   

 Jag tog mig en liten promenad till affären med en övertrött son igår eftermiddags innan vi skulle hämta storasystern på dagis. Efter dagis blev det nästan 2 timmars lek på lekan i parken. Fick sällskap av andra mammor på området och vi snackade massor & drack kaffe. Riktigt vårmys! Väl hemma blev det middag och prat med gubben min när han kom hem från jobbet. Ja resten av kvällen flöt på rätt bra, men jag var ganska så irriterad... och när det väl lagt sig så började nästa sak... en mycket trött trotsig 5 åring! Men ja efter att både jag och pappsen pratat med henne blev det lite bättre...


Natten har varit si så där... vaknar typ 25 gånger känns det som... Chelsea har tramsat hela natten med olika saker... Jayson har vaknat och varit jätte lissen 2-3 gånger och sen har jag själv sovit oroligt eftersom tanken om att snart vaknar nån av dom igen har varit där konstant...

Jayson vaknade 5.45 och tyckte det var morgon då så lika bra att stiga upp innan han väcker hela huset... Men fick umgåtts med min darling lite nu på morgonen så det känndes bra.

Nu väntar jag bara på att Chelsea ska vakna och så småningom gå ner på dagis... Om det blir dagis idag... får se när hon vaknar...


En gammal skolkamrat Sofie ska komma på besök med sin lilla son, Leo, 3 månader idag. Ser fram emot det.


Nej nu ska jag ta min en macka för jag har legat hungrig halva natten känns det som och googla lite om en framtida planering...


Tjingelin...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards