Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Familjen blir hel ♥

Av Emma Sångberg - 12 mars 2012 08:06

"Charisma -

You can't buy it,

You can't make it.

And you sure can't fake it!"


Idag blir familjen äntligen hel, men som tur är har det kännts som att veckan som varit gått jätte fort! Längtar efter att få hämta hem sessan från dagis. Men har en del att göra här hemma innan det är dax att hämta på dagis.


I lördags var vi juh på 30 års fest. Det var en trevlig fest med god mat och trevligt sällskap! Massor med musik, dans och skratt hela kvällen/natten. Det blev dessutom ännu en fest där jag dricker alkohol utan att röka, jag är så himla duktig!! Vi var väl hemma omkring 2.00-2.30 och kom i säng nån timme senare. En underbar kväll/natt. Jag kände mig dessutom väligt fin och trygg i kläderna jag hade på mig, och med självförtroendet i topp så kunde juh inte kvällen sluta på annat sätt! Älsklingen var väldigt stilg ♥ & det var svårt att hålla fingrarna i styr  


Gårdagen började med en mysig morgon med älsklingen och vi låg kvar i sängen och pratade massor, jätte mysigt ♥ Vid lunch tid kom äntligen vår lilla trollunge hem, vi hade saknat honom jätte mycket! Men jag hade juh pratat med mamma i telefon under helgen om hur allt gick. Blev massor av mys med plutten ♥ En stund senare kom resten av familjen med, dock inte äldsta lillebroren han var och spelade match. Vi bjöd på pizza och umgicks ett par trevliga timmar.


Kvällen avrundades med mys i soffan, älsklingen somnade till och från så till sist blev det bingen för oss med.

Nej nu ska jag äta träna lite och sen äta frukost.


Tjingeling...


        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards