Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Jag är fucking awsome!

Av Emma Sångberg - 10 mars 2012 09:54

"Hälften av det du oroar dej för händer aldrig,

resten händer ändå."


Jag har slarvat lite med bloggandet nu ett par dagar men jag har helt enkelt inte prioriterat bloggandet dessa dagarna.

Vi hade en super trevlig dag med Madde & Mirre på Lutz i torsdags. Vi kollade runt på det vi skulle och jag tänkte hela tiden på hur man kan göra om hemmet mer trivsamt tills en flytt kommer till hands. Sen blev det lunch och fika. Jayson var otroligt duktig för att bara sitta i vagenen under hela turen. Jag lyckades även få med mig en ny duk hem och fina värmeljus behållare till prinsessans rum, hon kommer älska dom!

När älsklingen kom hem från jobbet blev det en mys kväll med tv och massa kaarlek ♥

Ohh ja just det jag tog mig ett träningspass på wiiet på kvällen oxå, känndes lite konstigt när älsklingen tittade på men han var snäll och peppade mig ♥


Igår hade jag en mysig hemma dag med lilltjockisen. Fick även ett trevligt samtal från en gammal klasskamrat och vi pratade länge och det blev en massa skratt. Hoppas på att hinna träffas i nästa vecka! Vid 15 tiden började jag tvätta. Känner mig så jäkla duktig som faktiskt klarar av att göra det med barnen ensam hemma... Fast igår var det bara Jayson men ändå!

Älsklingen kom hem och vi åt middag ihop, lilltjockis sov. Mysigt med massa snackande. Sen umgicks vi alla 3 tills Johanna & Jesper dök upp och skulle hämta lilleman, moster ville ha honom redan då och ikväll ska mamma ha honom eftersom vi ska på 30-års fest! Jag begav mig hemifrån med syskonen eftersom älsklingen ändå skulle jobba. Så jag hade en trevlig kväll hemma hos Emma, Stoffe & Neyo. Tack för en toppen kväll/natt haha det blev juh rätt sent.

Vid 1.30-2.00 kom jag i säng efter en tur med Disel och lite zappande på tvn. På natten/morgonen när älsklingen kom hem blev det lite mysande innan vi somnade.


Fick sovmorgon idag och jag känner mig helt utvilad. Darlingen sover ännu, min sötis!

Jaha och idag ska Aco's 30 års dag firas! Ser fram emot det   Men har lite panik på vad fan man ska ha på sig... känns som att inget sitter som jag vill att det ska göra... Men nu har jag börjat träna och äta bättre så hoppas på att bli slankare!! Får lägga upp en bild imorgon på hur det hela slutar. Skulle dock vilja ha en kuvertväska... Hmm nått som måste införskaffas snarast   


Just det ja, jag har juh glömt att berätta att i tisdags var det 6 månaders kontroll på bvc. Shit redan 6 månader... var tar tiden vägen... Jayson är en välutvecklad & mycket stadig lite grabb, han fick även bröm för att han bara är 5½ månad och kan sitta själv. Man kan inte annat än bli stolt?!   Vår fina lilla prins! Han är 70 cm lång och väger 8970 gram, läkaren tycker det är en mycket lång pojk vi har om man jämnför med hur långa mamma & pappa är.


Nej nu ska jag ta mig ett träningspass och sen får jag ordna lite frukost åt oss här hemma!

Jag är sååå jävla grym 3 träningspass denna veckan! Nästa vecka blir det fler!


Tjingeling... Oh du... trevlig helg!!


             


VÄRLDENS BÄSTA!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards