Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

5 år dag ♥

Av Emma Sångberg - 8 mars 2012 07:34

"You will only begin to heal when you let go of  past hurts,

forgive those who have wronged you

and lern to forgive yourself for your mistakes."


Och hur roligt var det att dra upp perisennerna imorse och se SNÖN?!?! Jag tyckte inte det var så himla skojsamt. Men man får vara tacksam för det fina vädert vi haft i en vecka och vara glad för att jag kunnat gå ut i min älskade skinjacka. Våren är iaf på väg så mycket vet jag!


Igår hade jag och älsklingen årsdag! Vi firade 3 år tillsammans och 2 år som förlovade. Tiden har gått så himla snabbt men ändå har vi lyckats med jätte mycket som vi aldrig hade kunnat gissa på när vi på började vår relation för 3 år sen, och mer ska det bli.

Jag mådde inte så bra på förmiddagen igår, jag vaknade med feber och har varit kass i 2-3 dagar. Men när jag legat och vilat lite så mådde jag mycket bättre. Klädde lilltjockisen efter vår vila och sen tog vi en promenad till Jägersro C för lite shopping. På hemvägen gick vi in om dagis för att prata lite med personalen, Chelsea blev mycket glad över att se oss men samtidigt lite fundersam på vad vi gjorde där. Men fick lite kramar och pussar. Gud vad jag saknar henne!! Väl hemma igen var det lunch dax för Jayson. Jag började förbereda min och älsklingens mysiga kväll. Jag lagade en mycket god middag.


Till varmrätt: Oxfilé, ugnsstekt potatis, kantarellsås, stekt svamp & Cecarsallad till.

Till efterätt: Pannacotta med hallon.

Dryck till: Rekordelig Cider. 


Resten av kvällen blev det mys med pågarna i soffan. När Jayson kommit i säng tog vi oss ett bad och sen blev det tv med tända ljus. Sen fortsatte vi myset i sovrummet innan jag till sist somnade i älsklingens mjuka, varma & mysiga famn!


Idag hade jag dubbelbokat med 2 vänninor... men det ordnade sig. Så senare idag är det tänkt att jag ska träffa Madde & Mirre. Vi tänkte ta oss en tur till Lutz och glo lite. Jag är juh som sagt helt hooked på heminredning och vill köpa en massa saker.

Men högst upp på listan är att flytta!! Vill från Almgården så in i... Slippa alla människor på detta området! Förvisso finns det vissa man fortfarande vill ha kontakt med men dom som bor här förstår nog vad jag menar. Finns för många människor som lägger sig i sånt som inte angår dom och man får höra en del skitsnack om den ena och den andra när man hämtar och lämnar på dagis.... Usch nä är trött på detta området.

Men tror inte det blir någon flytt förän vi gift oss.


En liten resa är bestämd. Jag och Jayson ska åka upp till min moste Bitte & Bengt i götet, sista helgen i mars. Detta ser jag verligen fram emot. Klart att man kommer sakna sin älskling men det är bara en helg.


Tjingeling...

 
 
ungdomstankar

ungdomstankar

8 mars 2012 22:19

Grattis i efterskott på eran dag!! :)

http://ungdomstankar.bloggplatsen.se

Emma Sångberg

10 mars 2012 09:32

Tack så hjärtligt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards