Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

Söndag en vilodag?

Av Emma Sångberg - 4 mars 2012 08:56

Some people just need a high-five...


In the face...


With a chair...


Då är det redan söndag och jag undrar var veckan tagit vägen... Men jag har haft mycket kvallitets tid med barnen, både tillsammans och var för sig. Det stämmer väl att tiden går snabbt när man har roligt. Som sagt är det söndag och det är en såkallad "vilo dag"... men inte här i denna familjen inte... Här är har vi saker att göra nästan alltid vilket jag älskar. Idag ska prinsessan på dans igen, fast ett nytt ställe och hon verkade inte jätte glad över att det inte är tillsammans med Mirre och hon säger att hon inte känner någon. Men jag lyckades ändra hennes uppfattning med lite positiv peppande. Sen har juh lillsyrran övernattat här så hon ska juh hem på nått sätt och jag antar att vi kör henne efter dansen och stannar på fika iaf... Sen får vi juh se vad dagen mer har att erbjuda för skojjigheter för oss   

You just gotta love life ♥


Skulle juh ha börjat med vattengympan i veckan men det blev inte så. Eftersom det blit mitt i en kurs och då skulle jag fått betala typ dubbelt så mycket som alla andra som går där. Så jag ska hoppa på det med mojjan om nån veckor istället så är jag med från början. Ser fram emot det. Så länge ska jag köra träningen här hemma med Wiiet & promenader... Kanske ska jag till och med slå till det med lite Zumba igen... Tröttnade på att göra det ensam här hemma...


Jag och älsklingen har öven pratat jätte mycket om att köpa en ny bil. Vi har hittat vad vi vill ha för en bil och nu väntar vi bara på att den ska komma fram. Flytta har även kommit på tal igen väldigt mycket. Vi fick hem ett brev från Svedala hem härromdagen och jag bokstavligen slet upp det... Men det var bara en lapp om fortsatt köning.. så nu kollade vi upp fler ställen vi kan tänka oss att bo på och den ska postas imorgon! Jag kan verkligen se oss i radhuset redan haha


Nej nu ska det fixas frukost så vi kan komma iväg i tid sen!


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards