Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

HATAR!!

Av Emma Sångberg - 29 februari 2012 20:48

"Att en människa lägger sig i andras liv är ett tecken på att hon har tråkigt i sitt eget."


I förmiddags satt jag och ringde ett par viktiga samtal, den ena kanske viktigare än det andra... men i alla fulla fall... Jag HATAR telefonköer... Jag börjar som plats nummer 13 i kön på ena stället... efter 23 minuter är jag på plats nummer 1... inte en sekund för tidigt!! Men det tog ca 3 min innan jag verkligen kopplades fram... SUCK!! Men ja nu är det gjort iaf!

Där efter gjorde jag mig en gó kopp kaffe och åt en ordentlig frukost eftersom jag bara tog mig ett knäckebröd vid 7 imorse. Mmm jag älskar mitt gooa grova bröd och är inte ensam om det här hemma längre. Chelsea valde det brödet när vi var och handlade i måndags. Kul att en 5-åring väjer mörkt nyttigt rågbröd framför alla andra sorter.


En vals med dammsugaren & moppen har det oxå hunnits med idag. Vi var ute med vovven en sväng och när lillen sov så passade jag och snäckan på att kolla lite på tecknat. Men hon tröttnade på det och ville leka så jag satte mig och surfade... Hmmm detta ledde till att jag kom in på sidor... klickades i varukorgar och shoppades   Aja nu var det saker som behövdes. När Jayson vaknat så tog vi oss en promenad till Konsum för att hämta ut ett paket och handla lite. Äntligen hade Andjelas present kommit! Är nyfiken på den och längtar efter att få se när den öppnas. Hoppas dom ska bli glada för den.

Väl hemma fixade jag middag medand barnen busade i v-rummet. Kvällen har rullat på som vanligt med mys och när barnen kom i säng hoppade jag och darlingen in i en dusch. Nu kollar han på fotbollen och jag sitter här   

Har faktiskt fått se på FB att vissa kvinnor friat idag, jag som bara trodde att man gjorde det förr och att det inte var så vanligt på 2000-talet... Men ja, frieri & bröllop är alltid lika romantiskt! Och på tal om frieri & bröllop så går våra planer frammåt och fler och fler har hört av sig och lämnat svar att dom kommer, dock är det några kvar som inte svarat men det är juh go tid kvar   


All surfande på heminredning i veckan har lett till att jag verkligen vill flytta nu! Jag vill gärna flytta redan nästa månad om det hade gått. Vill bara här ifrån! Har hittat nästan allt som vi ska köpa till snäckans rum och hon tyckte oxå att det är jätte fina grejor. Hon har såklart fått vara med och bestämma vad hon vill ha i sitt rum. Vi pratade även om vad hon ska göra med alla leksakerna hon inte ska ha kvar och vi har lite planer om vad vi ska göra med dom. Det märks på henne att hon tycker det är jätte kul att få vara med och bestämma - stora damen!

Nej nu ska jag krypa ner hos mitt fina hjärta och bara njuta av honom   

God natt mina vänner, hoppas ni haft en lika toppen dag som jag!!

 
 
Peter

Peter

1 mars 2012 07:36

När är den stora dagen?

http://www.brollopsmagasinet.se

Emma Sångberg

1 mars 2012 07:44

Det är den 18 Augsti :-D
Längtan är mycket stor och växer för varje dag!

 
Peter

Peter

7 mars 2012 11:38

Förstår det! :)

http://www.brollopsmagasinet.se

Emma Sångberg

8 mars 2012 08:01

:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards