Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Deppande

Av Emma Sångberg - 28 februari 2012 07:26

"Egentligen kan man inte beskriva en människa, men man kan beskriva vilket intryck hon har gjort på en."


Grått och trist väder är det och jag känner mig så himla deppad av det. Tycker det ska bli vår nu! Då kan man gå ut och njuta av sina promenader och slippa sin jäkla vinter jacka! Men läste på aftonbladet att våren ska komma snart så får väl stå ut nån vecka till.


Det var en jätte mysig dag igår. Kollade lite film med barnen, och när barnen vilade så fixade jag middagen. När älsklingen kom hem från jobbet så snackade vi lite och så småningom satte vi oss och åt. Chelsea tog enormt lång tid på sig att äta... Hon mådde nog inte helt 100 igår kväll men hon åt iaf upp maten och sen ville hon se film på rummet. Jag, älsklingen och Jayson låg i soffan och kollade på Real Steel. Faktiskt mycket bättre än jag väntat mig, absolut se värd!

När barnen kommit i säng så bäddade jag och älsklingen oxå ner oss och mös lite framför tvn innan vi med somnade.


Det blev en alldeles för tidig morgon idag... Lilltjockisen vägrade att somna om efter att ha fått i sig sin morgon flaska vid 6 tiden... Aja får väl se det posetiva i det hela vi fick sagt hejdå till pappsen innan han gick till jobbet. Sen dess har vi legat i soffa och myst framför Disney Junior. Prinsessan sover ännu och det är skönt att hon slapp vakna av oss imorse. Hon ska stanna hemma från dagis iaf idag med eftersom hon varit sjuk och var lite hängig igår. Får hoppas att hon är helt frisk idag.


I söndags beställde vi lite nya kläder och skor till barnen & mig. Älsklingen hittade inget som han ville ha som vanligt... Nu längtar jag efter paketet! Vet att snäckan kommer bli så glad för sina saker  Men hon är iof tacksam för allt.


Nej nu har jag inte mer att skriva för denna gången... Ska leta lite efter ny inredning tänkte jag!


Tjingeling...


Här bjuds det på lite vår foton!

  

          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards