Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Skäms man inte?

Av Emma Sångberg - 27 februari 2012 14:32


 

I lördags blev det en tur till Tyskland. Jag fixade lite pannkakor och blåbärspannkakor sen när allt till lillen var packat så åkte vi till mina päron för att lämna av Jayson och hämta upp di gamle   Det var en väldigt rolig resa, jag & mojjan satt och sjöng för våra älskade gubbar och det lät så himla fint haha   

Nu är det inhandlat vin, öl och sprit till bröllopet och sen blev det lite cider och andra goa flaskor till oss här hemma. Älsklingen köpte även en Mackmyra till sin fina samling. Det blev äve lite godis och presenter till prinsessan vår!

Kallt som in i & blåste som faan hela resan och när vi kommer på öresundsbron så såg vi en båt som vält pga blåsten. Väl hemma igen så blev det kaffe och slappande hos mina päron resten av kvällen!


Söndagen bestod av massor av hemma mys. En god frukost/lunch och det känndes så mysigt att Jayson satt med oss och han fick smaka på lite allt möjligt vi hade framme och han typ gapade stort varje gång vi lyfte våra bullar från bordet för att ta en tugga haha Sötenöten!

Vi låg i soffan hela dagen. Jag kännde mig febrig och slö i kroppen. Det började redan kvällen innan och söndagen var det sååå tungt att vakna. Men upp kom man och in i soffan haha

Jayson var så snäll hela dagen och vi hade en jätte mysig dag. Vid 19 tiden hämtade vi hem sessan. Petra hade ringt och berättat att hon var sjuk. Vi sa så klart att vi kunde ta henne redan ikväll så slipper hon assas upp på morgonen om hon nu inte mår bra. Så Chelsea ville komma hem till oss och det blev vi så klart jätte lyckliga över. Hon blev oxå super glad för sina presenter vi köpt. Resten av kvällen fortlöpte med ännu mer mys och sen blev det bingen för oss alla till slut. Tack älsklingen för att du gjorde mig så glad igår kväll   Det var underbart!


Imorse vaknade vi vid 7 tiden och en timme senare kom Chelsea upp. Hon såg att jag halvlåg i soffan och var super trött så hon sa så snällt:

- Vila du emma så kan jag passa lillebror sålänge. Eller hur Jayson ska mamma vila lite så kan vi titta på Musse.

Söta älskade tösabit. Så jag la mig ner och låg och vilade mig lite. Det var så himla mysigt att höra hur hon pratade med sin lillebror. Efter frukosten gjorde vi oss redo och promenerade till Coop för en lite shopping tur. Väl hemma igen så har vi bara legat på soffan och kollat på film.

Måste bara säga att vissa människor borde juh skämmas när de beger sig ut i varuhusen. Alltid samma kläder och luktar som om dom bor på en soptipp... Vidrigt!


Vi börjar gå mot ljusare tider och när man börjar tro på att våren smyger sig sakta hitåt... Då kommer detta jävla pisse snöblandet igen... TRÖTTA MIG!!!


Nej nu är här en prinsessa som vill vila lite middag så ska passa på att lägga prinsen oxå så kan man kanske få laga middag i lugn och ro.


Tjingeling...


     


Snälla storasyrran delar med sig ♥

     


Dagens roligaste bild haha

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards