Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Gó Natt!

Av Emma Sångberg - 24 februari 2012 21:41

Idag har det varit full rulle sen man slog upp ögonen.

Jag och Jayson gick upp vid 8 och jag började med storstädandet direkt!

Lilltjockisen roade sig framför tvn och med att jaga vovvsingen   

Vid 9.30 åt vi båda frukost och sen fortsatte jag med städandet!

När klockan var runt 11 kom kära svägerskan förbi för att följa med på en promenad till babyringen. En skön promenad trots att det blåste ganska bra. Fick köpt en bygel till Jayson's nya stol + en dyna till den, fick den för 200:- istället för 325:-   

Hans faster köpte 2 nya dregglisar till honom och det tackar vi för ♥

På hemvägen blev det en tur in om Jägersro C och sen hemmåt. När vi gick förbi dagiset så fick vi träffat vår älskade lilla prinsessa. Hon blev själa glad av att se oss. Vi pussades och pratade lite... Sarah följde med hem en stund och det var skönt att få prata av sig. Det känns så skönt att ha vänner och familj som man kan ventilera sig med. Sen kom vi in på det jobbiga samtalsämnet igen - Shopping... Usch ja Sarah du har nog rätt vi tänker nog samma i vårt handlande.... Vi får helt enkelt stötta varandra i detta ♥ 


Kvällen har spenderats hemma hos Jasmina, Aco, Danni & Andjela - stackars tösen har börjat få ont i magen... Usch jag hoppas med hela mitt hjärta att hon snart är av med det! ♥

Nu är älsklingen och hämtar Maddes bil så vi kan komma till Tyskland imorgon, det var tydligen dubbdäck på Aco's bil... Inte värt att chansa!


En summering av veckan som varit är att den har varit så fruktansvärt bra och jag har verkligen varit på toppen humör. Helgen kommer bara till att bli mycket bättre och sen är det juh snart en ny veckan med vår fina sessa och det finns inget som klår att familjen samlats ♥


Nej nu ska jag hotta av mig mina lasor och invänta min älskade!

Gó Natt!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards