Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

Underbara lördag!

Av Emma Sångberg - 28 januari 2012 13:51

Igår hade jag en riktigt bra dag med Paula. Efter att vi käkat frulle så promenerade vi till Jägersro C för att kolla runt lite och handla. Blev en ny body till lilleman och han fick lite trumpor som han är i behov av. Hittade jätte fräcka jeans till snäckan men hon får vara med och prova dom innan jag vågar köpa dom. Vid 14 tiden var vi utan för oss igen och Paula gick till bussen och jag gick hem och städade. När älsklingen kom hem blev det lite snack och medans han var i duschen fixade jag till lilleman så vi kunde åka hem till mina föräldrar på middag och firande av mammsen.

Det blev goda köttbullar, potatis, sås och sallad, eller som mamma säger sa-llad  

Semlor på kvällen och vid 22 tiden var vi hemma igen. Jayson åkte i bingen och vi mös med tända ljus framför tvn ♥ 



Imorse vaknade jag vid 9 tiden eller ja älsklingen kom in och pussade på mig så jag vaknade, strax därpå vaknade även lilletjockisen. Han fick kläder, frukost sen åkte vi på en liten shopping tur, älsklingen fick köpt nya jeans och boxer. Haft en jätte mysig dag med mina fina killar och kvällen kommer bli super mysig med middag och massa annat smaskens ♥

Önskade dock att sessan kunde varit med men imorgon kommer hon äntligen hem igen ♥


Nej nu ska vi börja tvätta - men inte ens det kan förstöra mitt goda humör idag   


Ha en trevlig lördag mina vänner!!



Dom hade även extra pris på söta barn så jag passade på att ta ett jag med     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards