Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Gränsen

Av Emma Sångberg - 26 januari 2012 10:07

Jag vill FLYTTA!!!

Vill inte bo här mer... jag kan komma på 1000 anledningar till att vi ska flytta men kan inte komma på en enda vettig till att stanna här! Just nu känns det som att jag skulle kunna bo var som helst bara det inte är här. Usch det har börjat krypa i kroppen på mig så mycket jag flytta!

Jag och älsklingen har visserligen pratat mycket om det på sista tiden och vi får stå ut här ett tag till. Har juh inte mycket mer till val.


Imorse tog vi vår vanliga morgon promenad med Disel och var hemma igen vid 9 tiden. Det tänkt att vi skulle upp i stan och kolla brudklänningar, priser osv. Men Sarah mådde inte så bra så blir nog i nästa vecka istället. Ska bli skojigt att få prova och ha sig  


Så idag ska jag bara ta det lugn och tänkte gå igenom lilltjockisens kläder och plocka ut det som inte passar och gå igenom stl 74 och se vad som behövs handlas in.


Alla har vi en gräns och min är snart nådd...


Diggar denna tjejen skarpt... haha hon gjorde hela denna filmen. Watch and enjoy!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards