Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Our new look

Av Emma Sångberg - 25 januari 2012 20:19

And I love it ♥

Vad tycker du då? Lämna gärna en liten kommentar  


Jaha denna kvällen  har inte direkt varit speciellt rolig för min del...

Älsklingen gick vid 18 tiden för att möta upp Sarah för att sen åka hem till deras gemensamma broder, första gången som Mattias ska träffa honom. Hoppas verkligen att dom har det trevligt.


Ja som sagt inte en så roande kväll... Lillkillen svek mig med han lekte lite, fick ett bad sin kvällsflaska och sen däckade han. Så ja nu sitter man här och gör inte allt för mycket  

Iof rätt skönt det oxå..


Har fyndat till min fina lilla prins med idag, letar efter massor till sessan men allt fint är rent för litet tråkigt nog. Hon är i den där mellan storleken 116-122 stort hopp där emellan! Så det står mellan hello kitty & nått fräckt chickt... och jag är ledsen men jag vill döda kitty... She´s awful!! Vi måste typ byta ut alla hennes kläder nu igen, ibland känns det drygt tills jag kommer på att det innebär juh massa SHOPPING!!


Sen måste jag bara på peka att det är sååå himla sorgligt och tragiskt att vissa människor inte lär sig av sina misstag... att skämma ut sig själv gång på gång på gång.. det är fan pinsamt!! Nc, nc, nc stackars dig! 

Well, I play my cards right! So I'm good...


Saaaar vi...


 

 
 
Ingen bild

Emma H

25 januari 2012 21:50

Tjenixen.
Jag tycker den är fin men jag tycker det är jättejobbigt att läsa texten i med det randiga. Tycker det blev jobbigt för ögonen.
Vet inte om du eller andra håller med?

Kramkram

Emma Sångberg

26 januari 2012 08:26

Tjena!
Det är nog som du sa på FB att mobilen visar nog fel. Det är inget som är randigt men det kommer du se när du kollar från en dator :-)

Kram

 
Angelica

Angelica

26 januari 2012 19:56

Jätte fin design.

http://www.fyraiiifamiljen.bloggplatsen.se

Emma Sångberg

26 januari 2012 20:13

Tack så mycket :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards