Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Vad är man utan familj?!

Av Emma Sångberg - 23 januari 2012 08:35

Inte ett smack... Det känns underbart att ha en karl & två barn som älskar för den man är och att ens övriga familj, släkt & vänner oxå gör det!


Då har ännu en helg passerat med massa skojigheter men även lite tråkigheter!
I fredags var Jasmina här med Danni och barnen lekte. Det var en trevlig fika stund med massa snackande och ventilerande. När klockan var 18 åkte jag, barnen och svägerskan hem till mina päron för planering av bröllopet med mammsen och Ullis. Det gick super bra och allt kommer bli perfekt! Vi var hemma vid 22.30 och barnen kom i säng och så småning om jag med. När darlingen kom hem från jobbet på natten så blev det lite myspys innan vi somnade.


I Lördags fixade jag och snäckan en rejäl frukost till oss. Jag åt smörgåstårta, blåbärspannkakor till de andra och bullar med goda pålägg... Yummy!! Sen var det kalas hos mina päron för att fira lillebrossan. Kul och trevligt. Såg knappt sessan eller lilleman haha men så är det när man är bort på kalas med massa andra. Vi var hemma igen strax efter 20 och snäckan fick sitt lördagsgodis och titta på film, lilleman kom i säng direkt och vi vuxna mös framför film.


Igår var det en skön förmiddag här hemma men tiden gick för fort. Men på eftermiddagen var det dags för Disney on Ice med snäckan. Denna gången handlade det om Disney hjältar & Prinsessor. Verkligen en toppem show. Roade barn som vuxna. Chelsea var jätte glad och nöjd med showen och vill gå fler gånger så det får vi göra. Sen blev det stressigt här hemma. Vi var hemma vid 17, maten skulle lagas, ätas och plockas undan innan klockan 18 när snäckan skulle bli hämtad. Hatar dessa söndagarna... Men nu har vi disskuterat att vi ska ha måndag till måndag istället eller nått så vi får hela helger med Chelsea.

Hoppas det kan börja snart!!


Inatt har det inte varit kul, en febrig, lissen, förkyld Jayson utan röst har vaknat flera gånger inatt. Men febern var borta imorse och han verkar glad och nöjd nu iaf. Hoppas han kan äta och så under dagen idag. Ska ner på bvc sen och prata med dom, både om snäckan och lilleman. Sen blir det nog bara mamma & son-mys med tv/film hela dagen!


Tjingeling...



tjjjjarlek

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards